
Beşiltaşlılar Beşiktaş'ı kendinden de çok severler..
Böyle bir sevgili istermiydiniz ulan o ooo ooo ölümüne Beşiktaş sevdik gönül verdik her maçın geldik haydi bastır Beşiktaşşşş..!

🤤🖤🤍tabii ki isterdim.
oda seni ister ahah :)
Cevap
0Cevap
Artık erkeklere güvenim yok sevgilim olsun istemem takımıda farketmezdi
ah ne diyorsun ya ciddi misin sen artık evlenmezsin de
Tamam kızım ergensin ispat etmeye çalışma ben anladım
Dur dur profiline şimdi baktım tamam sen diyorsan öyledir dişi kurt :)
Hayır hayır asla birine isminden önce Fenerbahçeli misin diye sorarım yoksa nolamaz
tabi isterim bende bjkliyiimm
Isterdim,
Bende BeşiktAŞK'lıyım 🧚♀️
Bu Beşiktaş lider olmamalı ya tineri çok kaçırıyoruz sonra fjskslsşşs
Yeter ki lider olsun chfjcj
dezenfektanlara düşüyoruz tiner bulamayınca kdkdkdld
tabiki beşiktaşlı zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar