Benim sevdiğim kişi başkası ile evlendi
hayatımda aşık olduğum tek kişi idi. onunla
öpüşmek ve az ileri gitmek haricinde bir şey yaşamadık. ama o eski sevgilisine dönüp onunla evlendi ben unutamıyorum 6 geçti çıkmıyor. başkası ile öpüstüğünü onun koynunda uyandığını düşündükçe kahroluyorum
neden böyle oldu neden önüme bakamıyorum
hayatımda aşık olduğum tek kişi idi. onunla
öpüşmek ve az ileri gitmek haricinde bir şey yaşamadık. ama o eski sevgilisine dönüp onunla evlendi ben unutamıyorum 6 geçti çıkmıyor. başkası ile öpüstüğünü onun koynunda uyandığını düşündükçe kahroluyorum
neden böyle oldu neden önüme bakamıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Size böyle yapan birini neden unutamıyorsunuz ki. Hadi iyi olarak ayrılsanız ve o da bekar olsa neyse de...
Çok büyük kazık attı ama yine de o kızla düşünmek onları beni çıldırtıyor
Size bunu yapanın kiminle ne yaptığına kafa yorup kendinizi niye üzüyorsunuz ki.
Kendimi yetersiz görüyorum
Bende olmayıp o kozda olan neydi
Zamanla geçer merak etme. Zaman her şeyin ilacı.
8 ay olucak ben hala aynıyım
Nedeni ne peki biliyor musun neden unutamıyorum
Ben iki yıl çektim acısını ama şimdi ara ara aklıma gelir tatlı bı hüzün oluşur o kadar
Erkekler gibi acı çekiyorum
Sen nasıl atlattın peki başkasıyla öpüşmesi sarılması seni artık sevmemesi umrunda olmayışın seni bitirmedimi
Ordan yazmana maassef 😞
Neden
Gizli olmasaydı hesabin iyiydi
Unut unut , yoksa bu seninki hayat degil
Unut demesi kolay
Unutamıyorum
Sürekli kendimi diğer kızla karşılaştırıyorum
Benim neyim eksik diyorum da onu seçti
Sence neden onu seçti
Onu unutmak için bir çaba göstermiyorsun o yüzden.
Ne yapmalıyım
Onu hatırlatacak her şeyi çıkar hayatından. Hayatına yeni şeyler kat veya var olanlara odaklan. Sana iyi gelen şeylere yönel.
Yaptım bunları olmadı olmuyor geçmiyor
Sence neden o kuzu seçti
Ben onu bu kadar çok sevmişken
neden eski sevgilisine gitti aptal mi
Bilmiyorum
Eskiye giden neden aptal olur ki
sen asikmissin simdi bu seni sirf eski sevgilisini unutmak icin beraber oldu o zaman sana daha iyisi gelir herhalde böyle aptallara kalmadin
Bir nevi kullanılmış oldum ama benden bir çıkarı yoktu. duygularımla oynadı
domuzun tekiymis en iyilerine layiksin sen kuzum asla canini sikma unutmaya calis hatirlaticak seylerden uzak dur yeni cevre edin yeni insanlarla konus yarari olur merak etme
Teşekkür ederim.
Ama böyle aptal gibi ortada bırakması ağrıma gitti baya
Ve şimdi hayatını yaşıyor
emin ol ondan daha krallar gibi bir hayat yasayacaksin evet hayatin bazi aci noktalari olur ama senin yapman gereken ilerlemek inatla ilerle hayatinda cöp olmus biri icin uzulme eminim ki daha guzel harika hayatin erkegin olacak :)
Ya sen ne kadar iyi bir insanmışsın eminim her şeyin iyisini hak edersin. kalbin gibi
Sence hiç aklına gelmez miyim onun
sende mukemmel birisin insallah seninde hayatinda harika seyler olur ki olacagina eminim. aklina gelirsin elbet ama o insandan hayir gelmez canim benim. bak gencsin guzelsin kendini ziyan etme bu it icin o seni kaybetti sen onu degil senin kaybedecek biseyin yok <3
Ben zaten bu saatten sonra işim olmaz onla konuşalım dese helallik almak için ona bile bakmam yüzüne
Sadece aklına geleyim pişman olsun derim
Yani ben eminim diğer kozdan daha çok sevdim onu.
Sende umarım hayatta hep iyi şeyler çıkar karşına sonuna kadar hak eden bir insansın çünkü
sende herseyin en iyisini hakeden birisin. aklina geleyim vs diye dusunme sakin bu hala senin ondan cayamadigini gösterir söyle diyeceksin birak ne halt yerse yesin kendi kaybi diceksin <3
Bunu diyebildiğim zaman başarmış olucam onu gömmüş olucam.
Aklıma geldikçe bu cümleyi kurayım belki unuturum
eglen ani yasa tekrar dunyaya gelmicez hayat yas tutmak icin yok yasamak icin var suslen sosyalles malum bu aralar sosyallesmek zor ama sanaldan da sosyallesebilirsin
Eczane de satılmalı bence yeni rakı... 😿
Ben içmiyorum
Başka çaresi yok mu
Başkasını bulmalısın o zaman.
Şıp sevdi değilim sanki ondan başkasına aşık olamam gibi
Sence olur muyum
Kızma bana, görüşümü söyledim. Benim suçum ne? Olursun bence
Yok kızmadım
Sadece başkasına aşık olamasam diye korkuyorum
Sosyalleş, Hayat bazen böyleydir!
bizim köyün yolları gibi inişli ve de çıkışlı.
Bu hayatta kalan ömrünü birilerinin yerini doldurmak'dansa sen insanlar için kıskanılacak insan ol
Kendimi yetersiz hissettirdi bana o kozda olup bende olmayan neydi