Flört ettiğim çocukla telefonda bir şeyler konuştuk ve çok pişmanım?

dayanamadım gerçekten. sonrasında çok pişman oldum ve ne yapsam ne söylesem bilmiyorum. Kendimi çok iğrenç hissediyorum. Mideme kramplar giriyor düşündükçe bile. Hem kendimden hem de ne yazık ki beni öyle biriymişim gibi tanıdığı için ondan utanıyorum. Şu an konuşmuyoruz pek. Bu duygu nasıl geçer?
Flört ettiğim çocukla telefonda bir şeyler konuştuk ve çok pişmanım?
Cevapla