Aşk İlişkileri Trafik kazası geçirseniz ve eşiniz de hamile olsa, onu üzmemek vede telaşlandırmamak için ne tür bir bahane uydurursunuz? ReyaL1 Takip Et Guru Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Erkekler de soruyu kendilerine göre yorumlasın, hamile kalamayacaklarına göre sjsjsjsj 😝Vayy bee ne adamlar varmış eskiden 😄😇 Trafik kazası geçirseniz ve eşiniz de hamile olsa, onu üzmemek vede telaşlandırmamak için ne tür bir bahane uydurursunuz? Cevapla Hamilelik Soruları Erkek Soruları Yorum Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
PiLLy_BheBek Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl O an can havliyle bisey düşünemezdim rehberde kime denk gelirsem imdaaaat diye bağrırdım☹ 1 0 Yorumla
sonsuzdevir Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Ben daha cok bunu yapana degilde bunu yapmayacak olana laf soylerim. Adamin yaptigi normal. Bunu yapmayan utansin. 1 1 Yorumla ReyaL1 +1 yıl Biri de demiş ne biçim soru diye 😂 Yorumla
Tonjukuk Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 409 cevap paylaştı. Kanka 5 yaşındayken otobüs çarptı yalan uyduracak bir pozisyonum olmadı maalesef 😂 1 5 Yorumla ReyaL1 +1 yıl Sjsjsj nasıl kurtuldun Yorumla Tonjukuk +1 yıl Öldürmeyen Allah öldürmüyor skksksk Yorumla ReyaL1 +1 yıl Vay be, ben de iki defa direkten döndüm Yorumla Tonjukuk +1 yıl Ben çok döndüm o direklerden hatta o kadar çok döndüm ki adeta direk dansçısı oldum 😂😂😂😂 Yorumla ReyaL1 +1 yıl Sjsjdjd Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl vay anasını ule 😀 ne irkaklar var imiş eskiden 😂😂 1 3 Yorumla ReyaL1 +1 yıl Adamın hası bu ya 😃 Yorumla merakettimmişte +1 yıl ham maddesi de olabilir 🤔 Yorumla ReyaL1 +1 yıl 😏 ollsuun Yorumla
halil08 Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Canım bu gece sarımsak yedim seni rahatsız etmemek için metresimde kalacagim merak etme olur mu 1 1 Yorumla ReyaL1 +1 yıl Oha oha Yorumla
arachne_ Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 98% +1 yıl Vay be adama helal olsun Ben olsam eşime iş yerinde problem çıktı gecikeceğim derdim herhalde 1 0 Yorumla
Hayatgercek Takip Et Master Yaş: 40 , eic 59% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı. Bu adam tam müzelik. Varsa böylesi hemen imza atayım...😅 1 0 Yorumla
1randoman Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Böyle bir erkektim ama hiçbir işe yaramadı. 1 2 Yorumla ReyaL1 +1 yıl Ağaaa beee 😐 Yorumla 1randoman +1 yıl Onun için ben kaza yaptım der geçerdim. Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. ne adamlar var dslj 1 1 Yorumla ReyaL1 +1 yıl Kaldı mı böyle düşünceli erkek sksksk Yorumla
banazeyderler Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 93% +1 yıl Vayy be ne insanlar var 1 2 Yorumla ReyaL1 +1 yıl Vardı artık yok 😔 Yorumla banazeyderler +1 yıl Malesef :( Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl yıllar ne kadar çok şey götürmüş bizden 1 1 Yorumla ReyaL1 +1 yıl Malesef 😶 Yorumla
ElnurAyazova Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Nasıl tatlısın adam 😀 1 1 Yorumla ReyaL1 +1 yıl Adamın hammaddesi işte 😌 Yorumla
Yamuşşşş10 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı. Felaket tellalı gibisin ne biçim soru 0 1 Yorumla ReyaL1 +1 yıl Kafana yazıkkkkk Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
O an can havliyle bisey düşünemezdim rehberde kime denk gelirsem imdaaaat diye bağrırdım☹
Ben daha cok bunu yapana degilde bunu yapmayacak olana laf soylerim. Adamin yaptigi normal. Bunu yapmayan utansin.
Biri de demiş ne biçim soru diye 😂
Kanka 5 yaşındayken otobüs çarptı yalan uyduracak bir pozisyonum olmadı maalesef 😂
Sjsjsj nasıl kurtuldun
Öldürmeyen Allah öldürmüyor skksksk
Vay be, ben de iki defa direkten döndüm
Ben çok döndüm o direklerden hatta o kadar çok döndüm ki adeta direk dansçısı oldum 😂😂😂😂
Sjsjdjd
vay anasını ule 😀 ne irkaklar var imiş eskiden 😂😂
Adamın hası bu ya 😃
ham maddesi de olabilir 🤔
😏 ollsuun
Canım bu gece sarımsak yedim seni rahatsız etmemek için metresimde kalacagim merak etme olur mu
Oha oha
Vay be adama helal olsun
Ben olsam eşime iş yerinde problem çıktı gecikeceğim derdim herhalde
Bu adam tam müzelik. Varsa böylesi hemen imza atayım...😅
Böyle bir erkektim ama hiçbir işe yaramadı.
Ağaaa beee 😐
Onun için ben kaza yaptım der geçerdim.
ne adamlar var dslj
Kaldı mı böyle düşünceli erkek sksksk
Vayy be ne insanlar var
Vardı artık yok 😔
Malesef :(
yıllar ne kadar çok şey götürmüş bizden
Malesef 😶
Bize de nasip olur mu?
Nasıl tatlısın adam 😀
Adamın hammaddesi işte 😌
Ne guzel...
Felaket tellalı gibisin ne biçim soru
Kafana yazıkkkkk