
Ben arar arar dururum aramışlığım var 2 sene önce enişteme yardım etmiştim.
Diyelim ki eşiniz hamile kaldı ve zamanı olmayan bir şey aşerdi ne yaparsınız?

Bulman gerek yapacak birsey yok elbet bulunur artik eskisi gibi degil nerdeyse hersey her mevsim bulunuyor. Hangi sehirde yasiyorsan internetten arama yapman yeterli. Digelim ki aksam oldu ben koca kurumsal marketi actirdim insanlarimiz vicdanli TURK olmak baska
Eğer ki elde imkan varsa aşermiş olduğu şeyi gider alırım gadası. Ama imkan yoksa boşa kürek çekmenin de anlamı yoktur.
Karpuz erik vs istiyorum ama mevsimi olmadigi için aldirmıyorum hersey mevsiminde güzel eşim tatlı aburcubur yedirmiyor tatlı istesem saglikli beslen diye kızıyo 🤣 aşerdiklerime ulaşamayan me
Üzüldüm senin adına 😅
Yok eşin öyle tepki veriyor ya ondan 😂
Iyi bakalım sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz inşallah
Gitsin bulsun banane onun çocuğuna aşermişim nede olsa 😅
Ahahah :D
Cevap
10Cevap
Canının çektiği şey cehennem de dahi olsa girer alırım
Kadınım o benim
Yani henüz ortada yok ama olsun
kim bilir nerde iki gözümün çileği
o tatlıyı meyveden aldırırım mesela elma hurma falan veririm
Ocak ayında karpuz getirtmişligim var bir akrabamın eşi için istanbuldan ankaraya.
Onun kurusunu bulur, holafını yarar ikram ederim. 😎🌸
5 saat içinde istediği her türlü ürünü temin ederim :)
Bulmaya çalışırdım. Migrosa koşardım orada herşey var.
Bekarım ne istese getirirdim
Bozkurt’lara haber salarım bulur getirirler 😉
Master nasıl olunuyor
Bulucaz yapcak bir şey yok.
Her türlü bulurum
Alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?