Nişanlımla daha öncelerde aramızda erkek konusu yüzünden çok kırgınlıklar ve kavgalar oldu. Kendisi biraz fazla kıskanç, ünlü bir erkek bile beğendiğimi açıktan söylemiyorum mesela o derecede...
meme estetiği için erkek bir doktora danıştım. Ona bunu desem kıskançlık uyandırır mı bu onda yine yoksa ameliyat diye farklı düşünmez mi? Doktor yani sonuçta. Yinede tatsızlık çıkmasını istemediğim için düşünüyorum size danışmak istedim
meme estetiği için erkek bir doktora danıştım. Ona bunu desem kıskançlık uyandırır mı bu onda yine yoksa ameliyat diye farklı düşünmez mi? Doktor yani sonuçta. Yinede tatsızlık çıkmasını istemediğim için düşünüyorum size danışmak istedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çıkartır muhtemelen gögüs kanseri olsaydın çıkartmazdı çünkü o zaman ilk akla gelen sağlık olur ama estetik olunca konu çıkartabilir
yani erkek bi doktora yaptırıcam diye üstüne bastırma sorarsa söylersin elbet ama bence doktora bişey denmez o da demez
Duyar şiddet bile uygulayabilir b
Yersiz...
Tam olarak ne yersiz? Kıskançlık mı yoksa erkek doktor mu? Cidden akıl almam gerekiyor tavsiyelere ihtiyacım var
İkiside
Kıskanır tabi
Ciddi erkek yorumuna ihtiyacım var dalga amaçlı yazmıyorsun değil mi?
Çünkü bana göre aslında kıskanılacak bir şey yok bunda, doktor sonuçta. O da kadın bir doktora muayeneye falan gidince ben kıskançlık duymuyorum doktor yani.. erkekler farklı mı düşünür
Ben olsam kıskanırım her erkek kiskanacagini düşünüyorum
Kıyameti koparırım
Dalga geçtiğin için mi diyorsun? Lütfen ciddi erkek yorumuna ihtiyacım var tatsızlık çıksın istemem.
Kıyamet kopartacak bir şey var mı ki bu konuda? Doktor yani sonuçta
Ben aşırı kıskanç biriyim sevdiğim kadına karşı eniştede öyle bence
Evet maalesef o da öyle biri :( ben o zaman şimdilik doktordan bahsetmeyeyim tatsızlık çıksın istemiyorum. Her ne kadar bunda büyütülmek bir şey olduğunu düşünmesemde. Keyfi ellettirmiyorum sonuçta ama ne bileyim
Aslında benim çok merak ettiğim bir şey daha var. Açıkçası bu sayfada genelde çoğu erkek ya saçma cevap verir ya da rahat kıskanç değildir. Senden kıyameti koparırım gibi bir cevap gelmesi hoşuma gitti çünkü nişanlım da tam olarak bu şekilde biri. Merak ettiğim ve değinmek istediğim bir iki konu var. Sana özelden ulaşabilir miyim mesaj kutusu maalesef kapalı... cinsellik üzerine de değil yani kuşkun olmasın. Ben nişanlıyım zaten niyetim farklı değil yanlış anlaşılmasın diye diyorum. Ama akıl almak isterim senden