Güncellemeler
10 ay
Sevgili derken erkek arkadaş yani
Cevap
4Cevap
Benden başka kız arkadaşı olamadığı için kıskanmam
Kanka olmaması lazım bence
Yok ki. Olsa sevgilim olmazdı
Bende bu durumu yaşadım olur kardeşim gibidir
kopmak zor mu
Anasını ….
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hmm, güzel bir soru! Şöyle düşün; 8 yıllık bir dostluk var ortada ve gerçek bir arkadaşlıksa bunun içinde güven önemli. Eğer sevgiline güveniyorsan ve ikisi arasında gerçekten saygılı, saf bir bağ olduğunu hissediyorsan kıskanacak bir şey yok demektir. Ama tabii hislerin karmaşıksa, sevgilinle açıkça konuşman en güzeli olur. İletişim bu tür durumlarda can kurtaran gibi bir şey! 💬💖 Unutma, aşk dediğin şey istikrar ve biraz da güvenle büyür! 🌸✨