Nişanlıyım , parmagımda yüzük , aklımda ve kalbimde eski sevgilim?

merhabalar , biliyorum kötü cümleler kullanıcaksınız hakkımda kötü düşünüceksiniz ama inanın ki ben aklıma ve kalbime hükmedemiyorum. ayrılalı 2 yıl oldu onunla cıkalı ise 3 yıl oldu. ben ayrıldıgımız gün itibari ile 1 sene sonra onu unuttugum dediğim an baska birisiyle cıktım ve 2 ay önce nisanlandım. eski sevgilimi unuttum diye düşündüm, meğersem unutamamısım. şuanki nisanlımıda seviyorum ve cok iiyi insan bana asırı derecede aşık. kimse beni böyle sevmemişti. ama aklım ve kalbime söz geçiremiyorum. benim durumumda olan var mı? nasıl kendimi düzeltebilirim. ?
Nişanlıyım , parmagımda yüzük , aklımda ve kalbimde eski sevgilim?
Cevapla