Nişanlımdan ayrıldım. Morelim çok bozuk. Nasıl unuturum?

Nişanlımın ailesiyle kavga etmiştim hep onlar ne istiyorsa onu yapmalıydım bende bazen yapmiyordum
Herşeye onlar karar vermek istiyordu
Aram açıldı nişanlım bana saygısız olduğumu ailesiyle kötü olmak istemediğini bu yüzden benimle evlenmek istemediğini söyledi
Bende gidip ailesiyle barışmak istedim özürdiledim ama beni eve bile sokmadı annesi beni gelini olarak istemediğini söyledi
Ben çok üzüldüm ağladım ben onu seviyorum bırakmak istemedim
Morelim çok bozuluyor kendime gelemiyorum bir anda sildi attı beni
Beni sevme artık yazıp durma seni sevmiyorum sana mı kaldım senden daha iyisini beni ve ailemi dinleyecek birini bulurum dedi
Bu sözleri beni çok kırdı
Ailesinin her istediklerini yapmadığım için saygısız biri oldum beni herkese kötülediler.
Hiç iyi değilim hep ağlıyorum beni bıraktı gitti
Ağlamaktan başım çok ağrıyor
Sürekli sinirleniyorum dayanamıyorum
Ailesiyle aram nasılsa ona göre davrandı bana
Ne yapmalıyım arkadaşlar?
Nasıl kendime gelebilirim?
Nasıl unuturum?
Nişanlımdan ayrıldım. Morelim çok bozuk. Nasıl unuturum?
Cevapla