Terk edildim bi anda bu ilişkiyi istemediğini fark etmiş iyi hissetmiyorum lütfen destek olun bana?

Bir buçuk ay oldu, başta görüşüp somra koronadan görüşemedik tekrar görüşmeye başladık ve her şey çok iyiydi ve bi anda soğudu gitti, giderken kırdıysam özür dilerim böyle olmasını istemezdim dedi halbuki bana hep mutlu olucaz diyodu bırakma hiç diyodu 2 gün öncesine aklım olmuyo bu kadar kolay mı ya?
Terk edildim bi anda bu ilişkiyi istemediğini fark etmiş iyi hissetmiyorum lütfen destek olun bana?
Cevapla