Bizim sonumuz ne olur? onu nasıl çözerim bilmiyorum?

Bir yıldır tanıştığım sevdiğim bir kişi var. Bana ilgili alakalı yakın değer veriyor. Sevgilisi olduğunu söylüyor yalnız çok araştırdım sevgilisi yok fakat beni uzak tutmak ister gbi davranıyor. Bana karşı net olmuyor. Ben de uzak durmaya çalıştım yapamadım. En son 3 hafta önce ona beni engelle ve git dedim 3 hafta yalvara yakarta engellettim kendimi. Sizce bu böyle gider mi? Yoksa dayanamayıp net tavrını ortaya koyar mı?
Bizim sonumuz ne olur? onu nasıl çözerim bilmiyorum?
Cevapla