KENDIMDEN 19 YAŞ BÜYÜK BIR ERKEĞE NASIL AÇILABİLİRİM, TANIŞABILIRIM?

Merhaba 28 yasindayim bu zamana dek bir turlu yasitlarimdan hoslanmadim yani olmadi uzun bi iliskim olmustu benden 11 yas buyuktu hatta nisanlanmistik ama cok buyuk sorunlar cikinca ayrildim mecburen biraz zorlansamda sonra alistim. Sonra 44 yasinda bi sevgilim oldu ama onunla cok kisa surdu hic anlasamadik zaten cok ani gelismisti. Şu an begendigim hatta baya 7-24 dusundugum biri var o 47 yasinda bekar hic evlenmemis sevgilisi de yokmus, yalniz yuzyuze hic tanismadik, is vesilesi ile calistigim sirkete gelip gidiyor sık sık o sekilde gordum oyle uzaktan sonra sorusturdum bi kac kisiye caktirmadan, sosyal medyadan falan baktim , ama tanismiyoruz bile bilmiyorum ona acilsam mi ya da nasil birebir tanisabilirim hangi yolla malum pandemi sureci bu pek mumkun olamiyor , tabi bu istegim onun tarafindan terste tepebilir daha once hic boyle bir girisimim olmadigindan dolayi nasil yapilir bilmiyorum ne yapabilirim. fikirlerinize gereksinim duyabilirim.
KENDIMDEN 19 YAŞ BÜYÜK BIR ERKEĞE NASIL AÇILABİLİRİM, TANIŞABILIRIM?
Cevapla