Konuştuğum çocuk zengin ben fakirim. Kendimi kötü hissediyorum napmalıyım?

Yeni tanıştık, düşüncelerini falan sevdim aynı kafalardayız, uyumluyuz. Durumu çok iyi bizim arabamız falan yok, evimiz sobalı, ortamlarımız bile farklı. Kendimi çok kötü hissettim o üst ben alt gibi. İlerde bi sıkıntı olur mu? Sizce her şeyi konuşmalımıyız?
Konuştuğum çocuk zengin ben fakirim. Kendimi kötü hissediyorum napmalıyım?
Cevapla