AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Ben yeni taniştigim ve ciddi ilişki düşündüğünü söyleyen adamin telefonunda arkadaslik uygulamasi görmüs ve birakmis biriyim. Ben oyle sitelere ihtiyac duymuyorsam ciddi iliskim de duymayacak.
Lafımı dinlemiyeceksin ama yinede söyliyim yapman gereken bi tane fantezi iç çamaşırı sipariş vermek ve daha çok sevgilin mi eşin mi her ne haltsa daha çok sevişmek. Yoksa gider elinden bak. Bu arada sevgilinse adam haklı eşinse o adamdan sana hayır gelmez seri boşan ilerde altadır şimdi aldatmadıysa bile.
Ciddi Sevgilin varken sosyal medyayı kısıtlamak şart bayanlara hele yüzlerce mesaj geliyor güven problemi istemiyorsan ciddi ilişkilerde kısıtlama şart
Yani ayrılman doğru olmuş. Tinder de sonuçta sevgili aranıyor. Sen varken başkasına bakmış gibi olmuş
Arkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
Ben doğru bulmuyorum. İhanet sayılır mi bilmiyorum. Saçma olur sevgilim tinder de başka kadınlara baksa. Ama gerçek hayata da her gün kadınlar görüyor. Belki gereğinden fazla bakıyordur. Ne zaman aldatma sayılır onu sen kendin için belirlemelisin.
Ama orası flört sitesi. Gerçek hayatta gördüğü kadınları durumdan bağımsız görüyor istemsizce. Ama o siteye kadın görmek için giriyor bunu göz önünde bulundurup yorum yaparsanız
Ama gerçekt hayata da gereğinden fazla inceleyerek bakarsa bence bi farkı yok tinderden. Belki gerçek hayata da flört ediyordur.
Tinder üzerine konusuyoruz ve siz gerçek hayatta da birine bakarsa diyorsunuz ama onu hususi yapmıyor belki. Tinderı açıp bakarak bunu hususi yapmıs olmuyor mu
Evet öyle. Ama gerçekte de hususi yapmış olabilir diyorum.
Bir gün beraber yatakta görürsün ama valla aldatmıyor kız üşümüş insanlık namına ısıtmaya çalışıyor 🤦♀️
Sevgili yapınca erkekler sosyal medyadan kimseye yazamıcağı için böyle uygulamalara saldırıyorlar kuzenimde aynı şrrfsz aman dikkat ☺️
Öncelikle sevgilin başka 🍑 ler peşinde bulmuştur bulamamıştır bilmiyorum ama amacı başka kızlarla fingirdeşmek he gerçekten arkadaşımı yapmıştır emin olmadan suçlamak olmaz eğer kendi indirdiyse dediğim gibi boynuz show
O uygulamaların amaç zaten belli o yüzden pek de masum bir beklentim yok..
Arkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
Açıkçası ben silerdim direk çünkü sadece erkekle konuştuğuna inanmak zaten saçmalık kaç tane kız profili çıkıyor orada
Silerdim derken kişiyi bahsediyorsunuzdur umarım :)
Evet kişiyi
Yalan üstüne yalan sıkıyor sırtlan bu. Ufak at da civcivler yesin de ve her yerden engelle irtibatı kopar.
Tinder, bizim insanımızın sandığı aksine sevgililik değil; tek gecelik ilişki uygulamasıdır. Kısacası seni aldatıyor ya da yeltenmiş, su götürmez.
Aldatmaya meyilli gibi duruyor. Ne yaparsan yap meşrepinde varsa engel olamazsın. Daha fazla üzülmeden ayrılmalısın.
Direk ayrıl gözu disarda olan bi güzel kardeşim sen daha iyilerine layiksin alsin o tinderi de popona soksun
P#zevenki ve göt×ne soksunu cevirmis tamamlarain sen 😂😂
Arkadaşına telefonu vermesi saçma kendi telefonu yok mu yalan gibi geldi
Telefon vermeyi geçin. Mail şifresini vermiş güya. Çünkü evli arkadaşıyla sabaha karşı saat 4 5 civarında beraber olamayacağını söyledim benim hesabımdan girmiştir dedi. Mail şifremi verdim dedi. Diyorum ki cihaz senin cihazın P20. İnanmayacaksın ama o evli abide de aynı telefonu kullanıyor diyor 😁
inanma hiç samimi değil önemli olan dövme yapması da değil adam olması o tarz uygulama kullanan insandan hayır gelmez
tinderi burda ki soru yorumlarda okuduğumda öğrenmiştim ne olduğunu ama azar ne? onu da okumuştum ama unuttum
tam okuyamadım yazdığını ama arkadaşım yaptı saçmalığı tamamen yalan aynısı başıma geldi YALAN
Arkadaşına mail şifresi vermiş bu bana saçma geliyor bir de cihaz adı cıkıyor senin cihazın dediğimde arkadaşımda da aynı cihaz var dedi inanılır gibi değil :D
Yalan yalan bende de aynısı oldu arkadaşımın hesap açtı benden kendi telefonu yoktu dedi saçmalığa gel bende zamanında inanmışım ama şimdi düşününce ne salaklık diyorum
Arkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
Aynen sadakatsizlik tabii ki kız profilleri çıkıyor yanında ki arkadaşı neden başkasının telefonuna yğklesin Allah aşkına s alak mı sanıyor seni hangi devirdeyiz kimse kimsenin telefonuna bir şey indirmez kalkmış giriyır kızların resimlerine bakıyor likeliyor onları kız beğenmemiş tir ondan konuşmamıştır konuşmadığı doğru ise. Ki tek o olsa keşke birde azar var cidden... flört uygulamaları hatta tek gecelik şeyler diyorlar
Ağzınıza sağlık. Kesinlikle
Böylede yalan duymadım
arkadaşı yapmış madem
neden silmemiş?
Silinmişti mail dökümlerinden gördüm. Mail şifresini arkadaşına vermesi ve cihaz adı yazıyor kendi kullandığı cihaz diyor ki arkadaşımda da bu telefondan var. Yalan degil mi?
mail dökümlerine nerden bakılıyor bi de ben baksam :D
Hemen tarif edeyim. Gmaile girin. Ama uygulama olan gmaile. Misal adınız Yasemin. Sağ üstte yuvarlağın içinde Y var ona tıklayın Google hesabınızı yönetmeye basın ardından. Ona bastığınızda kaydırın veri ve kişiselleştirmeyi göreceksiniz ona basın, alta doğru indiğinizde etkinlik ayarları var. Ve her şey cıkıyor
muhteşem!
Naptınız? Bir şey çıkmamıştır umarım sonunuz böyle olsun istemem
hiçbir şey çıkmadı :)
Yalan söylüyor. Öyle birini hayatında tutma bile sil.
Öyle yaptım :)
En iyisini yapmışsın 🙂Umarım bundan sonra öyle insanlarla karşılaşmazsın. Karşına iyi insanlar çıkar inşallah.
Teşekkür ederim sizin de aynı şekilde :)
Klasik erkek yalanı bende yakalansam bende öyle yalan dsöylerdim.
:D
Böyle deruz yakalaninca. Hesap benim degil. Ben hic indirmedim ama gerci.
Bir de arkadaşına mail şifresi vermesi ha bi de tesadüfe bakın ki o da aynı cihazı kullanıyor bu durumlar çok saçma degil mi?
Ya tabiki sacma. Sen telefonunda mesajida yakalasan ben yazmadim arkadasim. yazdi der. Cok kötü yalan. Baska emailden yapmasi lazim o isi 🤭
Evet evet çok haklısınız zaten arkadaşı onun mailini napsın yeni mail açar
Yalan söylemiş bir insan sevgilisi varken ne böyle uygulamalara ihtiyaç duyar ki sacma
Kesinlikle. Ama kendisi kabul etmiyor başta inkar etti sonra verileri gösterince arkadaşlarla dedi tek oldugu saatleri de koyunca can sıkıntısından girdim dedi bende ayrıldım sonra baktı dönüşü yok evli abi yaptı bi arkadaş gidip yazdırırsın diye söylemedim dedi. Senin mailine döküm geliyor dediğimde mail şifremi verdim dedi e cihaz senin diyorum onda da aynısından var diyor. Açıkça yalan mı sizce de
Saf olmayan herkes anlar ki yalan kaç tane ylana siralamis maşallah
Çok haklısınız.
Arkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
Hepte aynı yalan bee ablamın sevgilisinin telefonunda da "motor" diye kayıtlı bi numara varmış o da demiş ki arkadaşım kaydetmiş
sen niye mailine bakiyosun ki? ben sevgililerin birbirlerinin hesaplarini almasini uygun bulmuyorum
Konduramıyorsun kardeşim ama kandırılıyorsun 🤦🏼♀️
Oooo dikkat et. Neden diye sor hemen. Kuzenimin sevgilisi askerde azar indirip kız buluyor ve sevgili oluyorlar. Çok tehlikeli uygulamalar bunlar.
Uygulamada çok kız yok diye biliyorum. Para yüklemiş mi?
Nasıl çok kız yok. İşsiz güçsüz herkes orda. Parayı bilmiyorum. Ama eşleşiyorlar sonra tanışıyorlar isterlerse.
Her şeyden önemlisi zaten böyle sitelerin amacı bellidir bu yüzden ilişkiyi de bitirdim.
Bence iyi yaptın bazıları seni suçlayacak güvenmediğin için şüphelendin bilmem ne. Öyle bir dönemdeyiz ki bırak sevgiliyi insan ailesine bile zor güveniyor.
Gerçekten çok haklısınız.
Arkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
Eğlence diye düşünmüş ama yanlış düşünmüş işte. Aynısını sen yapmış olsaydın direkt damgayı yerdin. Baştan sona yanlış. İyi yaptın, geçiştirmis olsaydın seni saf, her şeye inan biri olarak görürdü ve emin ol ki yapmaya devam ederdi. Erkekler böyle yeni biri çıkana kadar cepte tutmayı iyi bilirler.
Neyseki kuzenim yaptı dememiş.
😂
Sende indir, sende arkadaşım yaptı de 😁 çivi çiviyi sökermiş 😏
İkiside sıkıntılı uygulama ya
Bundan sonra sürekli huzursuz olacaksın
Doğru söylüyor olsa bile güven gidiyor bir kere dönüşü olmuyor, en baştan müsade etmemeliydi.
Büyük dertten kurtulmuşsun. Yalancı birisiyle ilişki yürümez. Hele 4 ayaklı ise..
Telefona el koy 😉 ben olsam öyle yaparım sadece işi olduğu zaman alabilir benden
Tinder ve azar indirip aldatmama ve kızlara yürümeme gibi bir olasılığı yok
Sen varken başkalarına bakması yanlış , uyar kendisini
birazdaha zorla yeter lan deyip o tekmeyi basacak okurken başım ağırdı yarıda kestim walla:D
beyyybi whaatttt? acilll engel at asla inanmayın kızım şu yalanlara
Sende pek terkeden biri havası göremedim adam peşine düşmüş nazlaniyorsun ayrılacak insan dibine kadar bahaneleri dinlemez
Yanlış anlamışsınız uzun bir beraberlik olunca açıklamasını merak ediyor insan nazlanmak falan söz konusu değil
Söylenecek çok şey var ama neyse beni ilgilendirmez size sağlıklı mutlu bir yıl. Diliyorum
Abi mail dökümlerine kadar takip edip açığını aramak nedir
Şüphelerimde haklıymışım demek ki :))
Tasma felan tak bari , bu kadar şüphe varken sevgi olmaz ki
Evet şüphe varken sevgi ne yazık ki olmaz. Sizin erkek olarak görüşünüz nedir. Mail şifresini vermiş olması, cihaz senin cihazın diyince de o da aynı cihazı kullanıyor demesi ve tabii öncesinde hiç bu durumu belirtmemesi başka şeyler söyleyip günler sonra ben ayrılınca birden bunu demesi. Bir erkek olarak görüşünüzü gerçekten merak ediyorum
Benim hayatıma giren hiç kimse şifremi şifrelerimi istemedi bugüne kadar çünkü ben o güvensizliği sadakatsizliği hiç hissettirmedim onlara o yüzden pek yorum yapmam mantık çerçevesinde olmaz ama sen bu takıntılarınla devam edip sürekli bir açık ararsan pek de mutluı olamazsın
Bana degil mail şifresini arkadaşına vermis olması durumundan bahsetmiştim. Bu ilişkiye devam edersem dediğiniz gibi hep takıntılar şüpheler güvensizlikler olacak zaten bu yüzden son verdim dediklerini de doğru bulmuyorum tabii
Kimse mailini arkadaşını vermez orası yalan zatne
Bende tam olarak onu diyordum zaten :)
Benim bahsettiğim şey senin bunları bilip bu kadar detayla kurcalaman
Hah anladım. Zaten her şey ortada artık kurcalamayı bırak diyorsunuz
Aynen öyle kurcalama artık hayatına giren insana körükörüne güvenme tamamama bu kadar detaya inersen herkesin biraçığını bulursun
Hatasız kul olmaz tabii ama ihanet çok farklı bir şey ben açığını değil ihanetini gördüm. Böyle uygulamaları indirmesi bile arayış içinde olgunu gösterir bu bile sadakatsizliktir. Ancak siz kimin arasan bulursunuz diyorsunuz üstte de o güveni verdiğinizden bahsetmişsiniz. Şahsen benim telefonuma baksa ne böyle siteler ne de 3. Kişilerle ilgili bir şey bulurdu karakter meselesi tamamen
Hatalar ihaneti getirir
Herkes ihanet mi eder yani
Her sevgi bir ihanettir zaten. Etmese de yeltenir
Desenize güvenilecek adam kalmamış. Ben etmedim de yeltenmedim de.
Valla sevgilinle neyi ne kadar yaşadığına göre ihanetler başlar bir süre her şey yetse de bir süre sonra eksik kalır
E vallahi sizi takdir ettim o güvensizliği sadakatsizliği hiç hissettirmeden yapmışsınız bravo
Ben ihanet etmem
Söyledikleriniz çelişkili
Çünkü ben her istediğimi alırım
İstediğini alamayanlar ihanet ederler
İstediğimi alırım derken. Alsanız dahi bir süre sonra eksik kalırmış kendiniz diyorsunuz :)
Bir süre her şey yetse den kastım şuydu seks olmasa da olur sevgi önemli vsvs diyorlar Sonra seks istiyorlar muhabeti
Ben her istediğimi alırım her konu da
İnanma sakın. Bunlardan fayda gelmez. Gözleri dışarıda mı tam emin olamazsın, hiç riske atma mutluluğunu. Seni hak etmiyor bence.
Koluna adını dövme yaptırması inan sevdiği anlamına gelmiyor. Gözü dışarıda olan, yakalansa da bunu ısrarla reddeden ve yalan söyleyen adam sence seni gerçekten seviyor mudur? Kendine bir sor böyle bir adamla olmak istiyor musun?
Tinder ve azar indirmesi hoş karşılanıcak birşey değil. Ama ne denli kullanır orasını bilemeyiz öylesine indirmişde olabilir. Gerçekten kullanmak için de indirmiş olabilir
Öylesine indirmiş derken? Bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı? Hiçbir şey yapmadan sadece girse bile ne yani bu Facebook gibi akraba göreceği instagram gibi keşfetten spor arkadaş göreceği ya da Twitter gibi gündem takip edeceği bir yer mi? Öylesine girdiğinde bile önüne 70 km içindeki kızlar çıkıyor. Ve bunu görmek için de bir şey yapmasa giriyor açıkça niyeti bozuk değil mi sevgilisi olup da bunu yapması
Eğer kendisi yapmadıysa bile evli birinin bunu yapmasında aracı olması ne kadar doğru olabilir?
Bi dediği de diğeriyle örtüşmüyor. Enn iyisini yapmışsın aman ha döneyim deme
Arkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
Aldatma potansiyeli var demek ki son karar senin
Arkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
İhanettir
Hemen ayrıl bence çünkü o uygulamaların amacı belli
Mail den nasıl baktın acaba bizdede durumlar aynı ama mailden bulamadm
Yalan! Ben kandım sen bari kanma şu vicdansız şeref yoksunlarına.
Iyide abisi gidip kendine ait hesap açabilir e posta kurmak zor değil. Tamamen yalan
haklı değil yalan söylüyor bırak gitsin koy tekmeyi
arayışta olmayan biri o uygulamaları bilmez bile sana o kadarını söyleyeyim
Bu Kadar Hafiyelikte Tacizdir ya... Tamam Haklısında Tacizbu
İndirmesinde ne mahsuru var ki indiremez mi yani yasak mı?
Burada yorum yapan kadınları çoğu kırk ayak kendileri her haltı yiyor yapıyor sonra terbiye namus akıl ahlak terbiyesine soyunuyor samimi dürüst olmak zor iştir vesselam
Ayrılmakta iyi etmişsin sağlam kekliyor
Yalan söylüyor tabikide
Sende indir arkadaşının üstüne at sucu
Ben inanmazdim zaten kimseye guvenim kalmadı arkadasina sorsan laf birligi olur ben yaptim der cikar guvenme ya
kesinlikle yalan söylüyor. sakin affetme yine yapacaktir. yalan söyleme yetenegide yüksek. aman uzak dur
Yalan soyluyor sendsn sikilmis kendine yeni birilerininariyor bulana kadar senle cikacak bulfuktan sonra tekmeyi koyacak
Külliyen yalan 😁 da sen nasıl ulaştın nerden ulaştın bunlara bilgilendirebilirmisin
Maile girin adınız Mert atıyorum. Mailin uygulamasında M yazan yuvarlağa tıklayın. Google hesabını yönete basın oradan veri ve kişiselleştirme sonrasında aşağı inip etkinliğim diyin her şey cıkıyor. Umarım baktığınız kişi de böyle iğrençlikler görmezsiniz ve dilerim kimsenin de başına gelmez :)
Maile nerden nasıl giriyoruz gerçekten öğrenmek istiyorum yardımcı olursan
Uygulamayı indireceksiniz
Sevgiline sole ordan hatun dusmuyo cok denedik 😂😂😂😂
Arkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
sende hesaplara el koy
Ayrıldığın iyi olmuş. Arkadaşım yaptı nedir ya çocuk kandırıyor sanki._.
bahane eğer istemiyorsa silebilir bence ayrıl
Düsunceye gerek yok her şey ortada