Mail dökümlerinden Tinder ve Azar açıldığını gördüm. İlk başta inkar etti yapmadım diye, sonra baktı işin içinden çıkamıyor arkadaşlarla dalgasına indirdik dedi, tek olduğu saatlerdeki girişleri gösterdim girdim ama bir şey yapmadım dedi. Farklı 2 arkadaş adı verdi onlarla girdik diye. Ben ayrıldım yaklaşık 2 gün sonra da bildiğin gibi değil söyleyemedim çünkü senin tek girdiğin dediğin saatlerde yanımda evli bir abim vardı o yaptı hepsini, ben kullanmadım dedi ama öncesinde farklı insan isimleri vermişti tek girdiği günleri gösterince mecbur kabul etmişti sıkılmıştım demişti ayrılmamın ardından 2. Gün tek olmadığını evli abisinin yanında olduğunu ve onun yaptığını söyledi. Mail dökümleri gece yarısı 3’de sabaha karşı 5’de giriş yaptığını gösteriyordu o saatte evli abinle beraber olamazsın muhtemelen dedim beraber değildim bazen kendim de girdim ama bir şey yapmadım çoğunlukla o girdi diye yineledi. Gece yarısından sonraki saatlerin fazlalığını gösterdim evli abisinde şifresinin olduğunu söyledi. Adama mail şifresini vermiş uygulamalara girsin diye. Mail dökümlerinde girilen cihaz kısmı var p20 yazıyor. İnanmayacaksın bunu beklemiyorum ama onun da telefonu p20ydi diyor. Neden ilk başta söylemedin diyince de adam evli gidip yazdırırsın diye diyor. Tek olduğu bir zamanda konuştururdun o tek kalana kadar beklerdik telefonun yanımda olurdu dediğimde akıl edemedim diyor. Bu konudaki fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim kendisi elbet beni seviyordur adımı dövme yaptırdı koluna ama karakterinde böyle bir bozukluk vardır diye ayrılık kararı aldım. Sonrasında gelişen olaylarda bu şekilde doğru veya yalan söylüyor tarzındaki düşünceleriniz neler?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Sosyal medya hattımıza girdiğinden beri sürekli sevgililer ve eşler arasında buz gibi bir aşk var artık. Bu yüzden çevrendekilere her zaman gerçek dünyaya dünün diyorum. Sosyal medya hatayı her açıdan olumsuz etkiliyor, bu yüzden olabildiğince sosyal meydan uzak durun ya da sınırlayın kendinizi
120 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSamimiyetsizlik iletişimsizliği doğurur ahlak inançsızlığı doğurur yalan kötülüğü doğurur Bunlar da ne bileyim alçak ve şerefsizce kalleşçe hareketler elini dizine baktığın gözlerle tek bir kadına sahip çıkmazsan ve aldatırsan �şte bu dediklerim olur hata yapılır ama yanlış kötülük kahvelik Başkadır o yüzden O yüzden aldatılıyorsun
80 Yorumla
Enişte yalan söylüyor orada bir şüphe yok seni seviyor orada da şüphe yok, (adını dövme yaptırmak sevgisiz olacak bir iş değil)
Peki cinsel hayatınız nasıl var mı ciddi sorunlar?03 Yorumla
Soran+1 yılSorunlarımız vardı evet. İlk başta kabul etmedi sonrasında veriler olunca arkadaşlarla girdik onlar ısrar etti dedi tek girilen saatleri atınca da el mahkum kabul etti. Ayrıldığımı tamamen bittiğini anladı bu defa da evli arkadaş yaptı dedi neden başta söylemedin diyorum yazdırırsın diye evli diyor. Arayıp tek olup olmadığını sorabilirdin tek değilse yalnız kalınca aramasını isteyebilirdin o zamana kadar da yanımda dururdun diyorum akıl edemedim diyor :D Her seyi geçtim adama mail şifresini vermesi durumu ve cihaz kendi cihazı onu söylüyorum adamda da aynı cihaz var demesi durumu büyük yalanlardı bana göre. Seviyor demişsiniz böyle kirli sevgi olduktan sonra ne önemi var ki
- +1 yıl
Başka kadınlar ile iletişimde bulunma isteği/sevgisi sana olan sevgisi/isteği 'nden daha büyük. Seni seviyordur ama adam seninle (yanlış anlaşılmasın seni suçlayıp onu haklı çıkarmıyorum) bir takım cinsel sorunlar yaşıyorsa başkalarında arıyordur cinsel mutluluğu ya da libido seviyeleriniz ve cinselliğe bakışınız çok farklı, ama senden de vazgeçmek istemeyerek kumar oynuyor diğer bir deyişle. cezasını kesmen lazım. Hemen ayrılma , elinde müthiş bir koz var 😀 burnundan getir, iyice sürünsün, işine geldiği gibi kullanırsın. Muma döner.
Gizli Üye(25-29)+1 yılbence gidip adamın eşiyle konuşmaya gidiyorum yazık kadına ben de kadınım falan de numaradan da olsa, seninki o zaman tutuşur yalan söylediyse itiraf eder. bunu kesinlikle yapmalısın. bu arada bana çok saçma geldi.
11 Yorumla
Soran+1 yılAdamın adını vermiyor bu yüzden
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
104
Cevap
102Cevap
İnternet & Teknoloji konusunda 26,3b cevap paylaştı. Allah bir dese ona inan sadece dkdk
hiç sağlam ayak değil yazdıklarına göre..21 Yorumla
Soran+1 yılDeğil haklısınız
+1 yılYani bunu bu kadar çok takılmamak gerektiğini düşünüyorum sonuçta Şu an sohbet uygulamaları herkesin cep telefonunda var Şimdi bunu kimse inkar etmesin yani Bir insanın sevgilisinin olması demek bunları kullanmayacağı anlamına gelmez ama burada önemli olan ederim geliyor musun o indirdiği azar veya başka chat uygulamaları farklı amaç için kullanılıyor mu Bunu zaten gördükten sonra Ortada hiçbir şekilde sıkıntı yoktur kullanma amacına yani bağlı olarak değişir aynı bugün neye benzer insanlar internetin nefsini aldırdığını söyler orada her türlü kötülüğü yaptığını söyler ama biz de ona cevap olarak şunu söylüyor interneti kullanmasını bilen için hiçbir sıkıntı yok tabii ki kullanmasını bilmeyen için her türlü sıkıntı var
06 Yorumla
Soran+1 yılİnterneti kullanmasını bilen için sıkıntı yok demişsiniz fakat uygulama Tinder yani eş bulma uygulaması. Herkes kullanıyor demişsiniz ilişkisi olan insanın orada işi yok mesela ben ilişki içerisindeyken kullanmıyorum normalde de kullanmam. İnterneti kullanmasını bilen biri için sıkıntı yok dediğiniz uygulama da Tinder eş bulma sitesi zaten bu uygulamayı kullanan arayış içinde değil midir
- +1 yıl
Yo tinderi öylesine kullanan da çok var
Soran+1 yılHayatında biri olan insanın eş bulma arkadaşlık sitesine girmesini doğru bulmadığım gibi, kimseyle konuşmadan öylesine kullanmak da mantıksız. Bu fotoğraf düzenleme uygulaması mı öylesine kullan çık 😂 adı üstünde Tinder fotoğrafı sağ sol yapıp eşleştiğinle konuşuyorsun haa tabi eşleştiğinle konuşman ilişkin varken sizin için öylesine kullanım ise onu bilemeyeceğim :)
Soran+1 yıl@_Maria___ tabi canım. Arkadaş olayı doğru olsa onu en baştan söylerdi. Kaldı ki mailimi verdim bir de üstüne o da aynı telefonu kullanıyor falan yalan olduğu ortada niyet düzgün olamaz
Tinder uygulaması bir dating uygulamasıdır. Yani biriyle sevgili, arkadaş, one one stand dedikleri tek gecelik ilişki vs. Bu masum bir şey değil. Aldatma sayılır mı? Evet.
176 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle katılıyorum. Fakat kendisi kullanmadığını arkadaşının kullandığını söylüyor. E mail dökümlerinde çıktı diyorum mail şifremi verdim kıramayacağım biriydi diyor. Cihaz görünüyor senin cihazın diyorum onda da aynı cihazdan var biliyorum inanmayacaksın diyor. Mesele bundan ibaret bir erkek olarak ne düşünüyorsunuz söyledikleri size de yalan geliyor mu
Soran+1 yılBana da yalanın bini bin para gibi geldi haklısınız
- +1 yıl
Adam bariz sana yalan söylüyor. Abim girdi vs ne demek ya. Hikaye... Seni kırmamak için abisine hayır diyemeyecek kadar olgunlaşmayan biri mi bu adam varsayımda yapmayacağım, Yalancı.. Daha ötesi yok... Gözlerini aç istersen..
Soran+1 yıl@___LAVİNİA___ o kadar haklısın ki. Tamam hadi dedikleri doğru olsun farzedelim ki öyle. Hesap sahte Tinder, azarda hep erkekler var. E kendi de ara ara girdiğini kabul ediyor. Ama savunması sahte Tinder azarda hep erkekler var oluyor. Farzımisal öyle olsun e yine de bu Facebook anasayfası mı instagram keşfeti mi Twitter anasayfası mı ki sen gündemi takip edip eşi dostu görüyorsun, hesap sahte Tinder olsa bile sonuçta 70 km içindeki kızlar önüne cıkıyor konuşmasan öylesine girsen bile bu bile ihanet değil midir
- +1 yıl
İhanet tabikide... İhanetin bedensel eylem dışında, gözle ve sözle olanıda var buda onlardan birisi. Kendine dikkat etmen dilegiyle..
Çok doğru bir karar vermişsin canım. Bu saattennsonra barışmamanı öneririm. Yalan üstüne talan söylemiş sana. Emin ol bu uygulamaları açıp, ordaki kızlarla konuşuyor geceleri. Sakın inanma yoluna devam et. Şu an üzgünsrn emin ol işeride mutlu olacaksın. Böyle birinden hayır gelmez.
38 Yorumla
Soran+1 yılDediklerinize katılıyorum fikirleriniz için de teşekkürler 🙏 :)
Soran+1 yılZaten ilk başta kendi yaptığını kabul etmişti. Sinirimi bozacak laflar saydın gururum kırıldı demişti. Sevgilim gururumu kırdı hadi tinder da azar da kız peşine mi düşeyim dedin diyip ayrılınca 2 gün sonra hiç yapmadığını evli arkadaşının yaptığını savunuyor e zaten öyle olsa hiç sucu üstüne almazdı :) cihaz adı cıkıyor o da aynısını kullanmıs oluyor, mail şifresini vermiş bir de yani dediklerinizde haklısınız sürekli yalan sıralamaktan başka işi yok :)
Soran+1 yılEle geçirdiğinizde ne oluyor ya da ne gördünüz
Soran+1 yılEvli değilseniz bitirmek daha kolay olacaktır. İlişkilerde şüpheye yer olmaması kanaatindeyim bos hesabı neden arkadaşları açtırsın ki. Kendi hesabından yazamıyordur yazacağı da kendini bilen biridir bundan ötürüdür. Gerisi saçmalık gibi geliyor
İnternet & Teknoloji konusunda 564 cevap paylaştı. Doğruluğuna veya yalan olduğuna emin olamazsınız söylediklerinin ama Ramiz Dayı’nın (Ezel) dediği gibi şüphe tek gerçektir. Şüphenin girdiği yerde güven olmaz ve güvenin olduğu yerde de ilişki olmaz. Bu arada, mail dökümlerine de mi bakıyorsunuz 🙄 Sherlock Holmes musunuz ya :) Bu kadar güveninizi kıracak bir şeyler yaşatmış arkadaş demek ki daha önceden de size.
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet ne yazık ki güvenim çok kırıldı şüphelerim vardı bakınca da şüphelerim de haklı olduğumu gördüm. Azar ve Tindera defalarca girilmiş. Arkadaşları yanında yokken de nasıl olabiliyor da mail şifresini arkadaşına verebiliyor veyahutta dökümlerde cihaz adı çıkıyor nasıl oluyorda o arkadaş da aynı cihazı p20yi kullanıyor. O sebepten ötürü söylediklerinin yalan olduğunu düşünüyorum ve ayrıldım
Soran+1 yılKesinlikle
İnternet & Teknoloji konusunda 1,3b cevap paylaştı. yazı çok uzun okumadım ama başlığa göre yorum yapacak olursam bu bir yalan erkekler bu konuda yalan ustasıdır sakın inanma arkadaşı ne yapsın onun telefonuna tinderle azarı indirip kendi teli yok mu erkeklere bu konularda güvenme erkektir yapar yani alışsan iyi olur çünkü benimde başımdan geçti azar ve tiktok ben yokken indiriyor buluşcak olduğumuzda siliyor ama play storede kitaplık bölümünde girdiğin zaman sana doğruyu söylüyor kendisi ordan gösterdiğini bilmediği için silmiyor tabi akıllı sanıyor işte kendini
11 Yorumla
Soran+1 yılSöyle özeliyim şarjı uzun dayandığından arkadaşı onun telefonundan girmiş. Ama geç saatlerde 4 de 5 de evli kişi yanında olamayacağına göre diyorum ki sen girdin şifrem ondaydı mailimi verdim diyor. Mail şifresini vermesi durumu sacma artı olarak kendi kullandığı cihazın adı yazıyor bana inanmayacaksın ama o da bu cihazı kullanıyor diyor. İlk sorduğumda farklı bir durum anlatmıştı en son ben bitti diyince bunu anlattı
+1 yılüzücü geçmiş olsun başınıza gelen bu aldatma olayları sizin başınıza gelmiyor. benimde hiçbirinizde farkım yok beterini çekiyorum artık bu konuda bir daha yorum yapmayacağım kendi ülkem bende hemcinsleriniz olan türk kızları benim aklıma karakterime hem hakaret ettiler hemde küfür üstüne küfür ettiler ben yinede bu kadar sabrettim görmezden geldim ettikleri her türlü hoş olmayacak sözleri ciddiyede almadım onlara ettikleri küfür ve argo kelimelere karşılık ben cevap vermek gereği duymadım ha affedeceğimi falan düşünmesinler. ben daha zeki yanımı onlara göstermedim aklıma küfür ettikleri için yemin ederim ettikleri küfür ve ağır sözlerden ötürü hiçbirini bağışlamayacağım gereken neyse yapılacak bunuda bildireyim acelem yok
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 707 cevap paylaştı. Adamın yaptığı yanlış. Fakat mail dökümlerinden gördüm demişsin, adamın mail dökümleri, saat saat maillerini görebilecek kadar denetliyorsan adamı sıkıp bu tip uygulamalara yönlendirmiş olabilirsin. İnsanın üzerine çok gidersen senden sıkılmaya ya da sıkılmasa da nefes alabilemek için değişiklik aramaya başlar. Ben hayatımda hiç kimsenin mail dökümlerini görmedim...
Bir de cinsel yaşantınız nasıl? Eğer "evlenmeden önce olmaz" tarikatındaysan adam da cinsel ihtiyaçlarını karşılamak istiyor olabilir. Evlenmeden seks yapmayan tiplerdensen ve adam seni istediği halde birlitke olmuyorsan ya yaptığı küçük kaçamaklara ses çıkarmayacaksın ya da beni böyle kabul et yoksa ayrılalım diyeceksin.
Cinsellikte sorun yoksa ve ilk paragrafta yazdığım şekilde adamın maillerini falan kontrol etmiyorsan da adam yanlış yapmıştır, ayrılmakta haklısın. Ama mail dökümlerinden gördüm lafı bana adama çok baskı yapıyormuşsun, canını sıkıyormuşsun gibi bir fikir verdi.00 YorumlaBu uygulamalari sen varken neden indiriyo demekki bir yedege ihtiyac duymus. senle konusmadigi vakit veya senle ayrilinca hazir bulunsun diye arayis icine girmis. Buda demek oluyoki senle tam olarak mutlu degil ve cok baski kiskanclik iliskide iyi degil. Okadar onu sıkıştirmaya gerek yok gordun indirmis ve eminsen ayril bitti ne ugrasiyosun.
20 Yorumla
+1 yılHer defasında yalan söyleyen biri ile ciddi bir ilişki düşünülmesinin pek sağlıklı olacağını düşünmüyorum.
30 Yorumla
+1 yılSanırsın 30 yıllık evli ve 3 çocuklu birisin. Sevgilin yani tapulu malın değil. Bu kadar ayrıntılı ve dedektif gadget misali şeyler bana çok saçma geliyor.
Onu geçtim etki tepki meselesi de var. Yani demek ki çok baskici, kuşkucu ve sürekli sıkıştıran tipsin ki böyle durumlarda saklıyor.
Tavsiyem biraz daha relax olup samimiyet ve güven aşılayıp her şeyin daha şeffaf olduğu bir ilişki kurman. Al karşına güzelce konuş33 Yorumla
Soran+1 yılSevgililik sürecinde böyle şeyleri yapan bahsettiğiniz gibi 30 yıllık evlilik sürecinde kim bilir neler yapar? Baskıcı kuşkucu bir tip olduğumdan ötürü sakladığını söylemişsiniz pekala ben baskıcı kuşkucu bir tip olmasam yani direkt söylerdi saklamazdı. E saklamayınca bu yaptığının ayıp olduğu gerçeğini mi değiştiriyor?
- +1 yıl
Ben yaptığının doğru olduğu ile alakalı bir cümle kurduğumu hatırlamıyorum. İlk etapta kendi fikrimi, ikinci kısımda olabilecek nedenleri, üçüncü kısımda tavsiyemi verdimm
Karar senin
Soran+1 yılTamamdır
- İnternet & Teknoloji konusunda 535 cevap paylaştı.
+1 yılBir arkadaşım bahanesi de çok alışıldık bir bahane bana kalırsa. Öncelikle inanma bu bir, ikincisi sen de tinder indir bakalım ne tepki veriyor? Bir de kaç kişi kaydırmış sağa onu da sor :D
24 Yorumla
Soran+1 yılİnanır mısınız hiç kullanmamış girip cıkmıs :D hep evli abisi kullanmış. Neden senin mail dökümünde diyorum bir de mail şifresini vermiş adama :D cihaz senin cihazın diyorum inanmayacaksın biliyorum ama o da bu cihazı kullanıyor diyor :D hiç kimseyle konuşmamış iki app den de
- +1 yıl
Allah Allah çok enteresan kuzu :D
Ne bileyim ben öyle hemen inanan birisi değilim sanırım, hep bir şüphe falan duyuyorum. Belki haklıdır ama bu yine de o uygulamaların amacını ne olduğunu değiştirmez. Her şey senin hislerine kalmış aslında 😅
Soran+1 yılHaklı olsaydı en basından durumu bu şekilde izah ederdi farklı şekilde izah edip kendi yaptığını sonrasında kabul etti ben ayrılınca baktı kararlıyım en son bunu söyledi. Doğru söylediğini o yüzden düşünmüyorum ama öyle olsa bile ben de dediğiniz gibi şüphe duyarım şüphe ile de ilişki olmaz zaten
- +1 yıl
Yani... Bence sen de mantık tarafından bakıyorsun. Bu çok hoş bir şey... Duygu tarafından bakınca doğru karar almak zorlaşabiliyor çünkü.
Gizli Üye(25-29)+1 yılYalan söylediği kesin. Erkekler hiçbir zaman kabul etmez zaten hep inkar ederler bu da kesin. Sevgi sadece dövmeyle olacak da bir iş değil gerçekten sevgisi ve sadakati çok olsaydı böyle bir şeye kalkışmazdı. Hadi oldu ki doğru söylüyor diyelim, mümkün değil ama, o abisine bu işe karışmayacağım diyebilirdi seni düşünerek. İnsanlar yeni hatlar alıyorlar, fake eposta adresi açıyorlar. O abisi de (!) bunları yapabilirdi. Çok iyi yapmışsınız ayrılarak kesinlikle. Kendinizi kurtarmışsınız. Ama bu dökümlere nasıl ulaştığınızı anlayamadım ben?
00 Yorumla
+1 yılAdını koluna dövme yaptırmakla sevilmiyor bebişim. Kusura bakma ama ayrıldıktan sonra bu çocukla konuşman bile hata bence.
Birincisi bu uygulamaları kullanan erkeklerin ne yaptığını hepimiz biliyoruz bunda hemfikiriz. Bana göre sadakatsizlik yapmış. İkincisi sana defalarca farklı isimler vererek açık açık yalan söylemiş. Sen eğer barışırsan kolayca aldatmaktan korkmayıp; "Nasılsa yalan söylesem bile inanır, barışır" diye düşünecek. Benden söylemesi. :)12 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
- +1 yıl
En mantıklısı hiiiç muhattap dahi olma. Bunlarla uğraşılmaz.
+1 yılKardeş yalan o indirmiş girmiş konuşmuş aranızdaki şeyi bilmem ama senden korktuğu için açık açık söyleyemiyor
Babam bana hep şey der bırak insanlar sana ne derse tamam de diyor onların hata yapmasına izin ver kısıtlama asla diyor eline kanıt geçtiği zaman yüzüne vurursun diyor
O Korkmuştur çok üstemele tekrar bir şeyini görürsen o zaman devreye git ama gözün üstünde olsun bence benim fikrim bu11 Yorumla
Soran+1 yılTekrar başlayacağımı sanmıyorum büyük saygısızlık bu
Harikasın cidden. Şu sitede sonunda böyle saçma insanlara inanıp hâlâ birlikte kalan birisi görmediğim için aşırı sevindim...
Yalan söylediği belli, bir şey yapmamış dahi olsa. Ayrıldığın ve bu tavırlar karşısında öyle bir sevginin de bir şey ifade etmediğini düşündüğün için seni tebrik ederim. Kesinlikle böyle kal bence...20 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 683 cevap paylaştı.
+1 yılMaasallah tek ayak üstünde kırk yalan uyduruyor bundan bir cacık olmaz. İndirmiş girmiş işte bu apacik ortada. Senin için nasıl bilemem ama benim sevgilimin böyle arkadaşlık sitelerinde karı kızla konusup takılmasını istemem bana buyuk saygısızlık bu.
211 Yorumla- +1 yıl
İnandırıcı mi geldi cidden sana
- +1 yıl
@Gecenisyan ben sadece insanların hata yqpqbileceğini dusunuyorum. Yapıcı olmak lazım. Konusup cözmek daha yqpicı.. wger cidden seviyorsa. Hatasız dost arayan doatsuz kalir.
- +1 yıl
Hata deyip kapanacak konu mu bu?
Ben kendim için konuşuyorum sevgilim geceleri başka kızlarla kendini tatmin ediyorsa ben boyle biriyle sürdürmeyi kendime yakıştıramam. - +1 yıl
@Gecenisyan inşallah böyle birini bulabilirsiniz.! Herkes hatalı demiyorum ama donem kotu. Bir yerde ayağınıza çamur sıçrayabiliyor.
Soran+1 yılSize çok katılıyorum bende böyle biriyle olmak istemediğimden bitirdim. Kendisi ilk başta kabul etmedi sonrasında arkadaşlarla indirdik ısrar ettiler dedi tek basına oldugu saatleri gösterince el mahkum kabul etti sonrasında ayrılınca evli arkadaşım yanımdaydı o yaptı dedi. Başta neden söylemedin bunca şey dedin de dedim yazdırırmışım evliymiş 😂 yalnız olunca ara diyip o zamana kadar yanımda durup konuşabilirdin diyince de akıl edemedim diyor. Kaldı ki her şeyi geçtim başka bir arkadaşa mail vermesi durumu, cihaz kısmına bakıyorum kendi cihazı inanmazsın belki ama o da bu cihazı kullanıyordu demesi. Yoksa siz haklısınız bende saygısızlık olarak görüyorum ve kabul etmeyeceğim. Ama son söyledikleri bunlar ve ben bunun da yalan olduğu görüşündeyim
- +1 yıl
Yalan söylediği için de bir ilişkinin sorumluluğunu alamayıp başka kadınlara ihtiyaç duyduğu içinde terkedebilir çok haklısın kardeşim. Bu erkeklere çok da yüz vermemek lazim
- +1 yıl
@Gecenisyan Bence cinsiyet ayrımı yerine ahlak ayrımı yapmak daha isabetli olur. Kız-erkek farketmiyor. Karakterinde sorun varsa elemek lazım.
Soran+1 yılKesinlikle. Olayın cinsiyet ile bir ilgisi yok. Yalan söylediği için de bitirebilirsiniz demişsiniz. İhanet ettiği noktada yalan söylüyor Hakan bey :D
kanka ben software ile ilgileniyorum cıncığına kadar bulurum da sana bir dost tavsiyesi DURDUĞUN HER DAKİKA BAĞLANIRSIN VE EN SONUNDA ŞU İFŞA GRUPLARINDA SEVGİLİSİNİ ALDATAN X KİŞİ OLARAK GÖRÜRSÜN O DERECE SIKINTIDASIN halk dilinde sana cıncık mı yok diyim :D Kullan kullanabildiğin kadar hayır yok ondan
02 Yorumla
Soran+1 yılİletisime geçsek?
Gizli Üye(25-29)+1 yılTelefonlarının aynı olduğuna inanma. Yalan söylediği o kadar belli ki. Evli adam, yakınına söyleyerek eşini aldatmaz. Ayrıca mail şifresini de istemez, açması çok kolay, yaparsa gizli yapardı. Erkek arkadaşın hem abazan hem yalancı hem iftiracı oluyor bu durumda. Geri dönme
31 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle nokta atışı olmuş
+1 yılYalan üstüne yalan sıralamış. Herkesin kendi cebi var ne başkasının teline indirecek de onu gördükçe kullanacak 12 yaşında gibi.
13 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
- +1 yıl
Tabii ki ihanet
Soran+1 yılAynen öyle :)
- İnternet & Teknoloji konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılAman ayrıl yaa sana değer vermeyip halt etmiş bide üstüne yalan söylemiş gelmiş hala sevgilim diyorsunn.. Ayrıl napıosa yapsınn.
13 Yorumla
Soran+1 yılSize de arkadaşına mail adresi vermesi durumu artı olarak cihaz kendi cihaz ismi arkadaşım da bu cihazı kullanıyor demesi yalan mı geldi zaten öncesinde sinir ettin ondan girdim diyordu ayrılınca birden bahane buna döndü
- +1 yıl
Lafın kısası sevgilim dediğiniz kişi sizi kandırıyor yalan söylüyor bile bile devam edecek değilsiniz heralde.
Soran+1 yılArkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
bende ne instagram var ne azar sadece merak edip tinder geçende indirdim tüm kızlar instagram adını vermiş resmen takipçi kasma yeri olmuş ondan silicem orayıda tinder amacı fuckbudy falansa kızlar instagramnı vererek tüm abazanların ilgi odağı olur saçma hareketler:P
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 657 cevap paylaştı. Her söylediği çelişkili yani arasında bir tane bile doğru olsa inanmaman normal ve bence yalan söylüyor. Belki baştan kabul etseydi evet bir hata yaptım diyip hatasını düzeltmeye çalışsaydı bir şekilde şu an ilişkiniz öyle ya da böyle devam ediyor olurdu. Ama şahsi fikrimi söyliyim sevgilisi varken ve seni sevdiğini, seninle mutlu olduğunu iddia ediyorsa eğer böyle platformlarda aranmaya çıkmazdı.
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılSorun edilecek şeyler değil o programlardan kim birini bulmuşda o bulacak laf olsun torba dolsun can sıkıntısı diye girmiştir. En fazla biraz yazışır zaten oradaki kızlar çok geçmeden engeller. Çok düşük ihtimal kız cep telefonunu ver gizliden arıyayım biraz *exting yapalım der.
00 Yorumla İşte bu yüzden sosyal medyadan uzak duruyorum evlendiğimde eşimden de aynısını isteyeceğim ne twitter ne facebook ne instagram kullanıyorum çünkü sosyal medya çıktığından beri aşk kalmadı kim kime dum duma ne de olsa birini bulurum kafasında herkes sosyal medya gerçekten ilişkiye büyük zarar
00 Yorumla
+1 yılTüm erkeklerin ortak yalanı, arkadaşım indirimiş, telefonuma virüs girmiş, yanlışlıkla tıkladım. İnanma kardeşim asla inanma. Bugün bunu yapan ilerde neler yapmaz. Yapmadığı ne malum ayrıca. Sen yapsan adın o.. bu olur emin ol. terket gitsin. Böyle boş beleş insanlara kıymetli zamanını ayırma
00 YorumlaBak ben de Tinder, Happn veya Azara karşıyım ama sen çok abartmışsın, adam senin adını koluna dövme yaptırmış ki seviyor ki ben buna da karşıyım. Biri çıkacak eftenmpüften bir bahane ile terk edecek, eee o dövme ne olacak? Kararını gözden geçir bence çocuk doğru söylüyor, herşeyi de bu kadar detaylı irdeleme ileride güvensizlik oluşur, her yalnız kaldığın da acaba beni aldatıyor mu diye düphe içine düşersin
111 Yorumla- +1 yıl
Kadından her hareketini hesap vermesini bekleyene de bakın şimdi irdeleme diyor
- +1 yıl
Bir kadın nişanlısıyla arası bozukken is yerinden bir kişiyle kahvaltıya cıktı ve öpüldü diye dürüst ol söyle yazıp sonra sevgilisi olan bir erkeğin çopcatan siteleri indirip yalan soylemesine karsi kadina sen de cok didikleme diyorsun araları bozulurmuşmuş kadın kahvaltıya çıktı diye anlat ayrilicaksa ayrılsın kandırma adami diye baya duyarlıydın ama
- +1 yıl
Hayatım iki konu farklı ama, abisinin indirdiğini e-mail şifresinin abisin de olduğunu hatta cihazların bile aynı marka model olduğunu itiraf etmiş sonuçta. Ben tüm bunlara istinaden affedilir bir şey olduğunu söylüyorum. Sadece bende girdim baktım ama bişey yapmadım olayı biraz muamma, bakmadım diye bişey yok, o siteye girince zaten önüne bir ton kadın çıkıyor. İlk konuyu bu konuya bağlaman saçma
- +1 yıl
Yalan söylediği zaten ortada degil mi
- +1 yıl
Abi falan yok ortada , indirmiş , art arda yalanlar sıralamış olan bu
- +1 yıl
İfadesini değiştirmiş art arda bahaneler dizmiş ve tekken girmiş. Ayrıca ne alaka yani kim kimden arkadaslik sitesi jndirmesini istesin ki resnen sacmalık ve siz deşme ki ağzinizın tadi kaçmasın diyorsunuz bırak inanmış gibi yap üsteleme. Bana geniş mezhepli demiştiniz ya o lafı iade edip gidiyorum
- +1 yıl
Gördük kimin mezhebinin ne kadar geniş olabileceğini. Benim yaram var evet, kızın teki isyerinden bir adamla kahvaltıya çıktı diye kadına sanki aldatmış da itiraf etmeliymiş muamemesi yapıp adamın teki çeşit çesit date uygulĺaması indirip kız sorgulayınca bir de sıra sıra yalan söylemek zorunda kaldığı için deşelemeseydin keşke denmesi bana dokundu
+1 yılSevgilisi olan biri neden tinder azar indirir ki yalanları da iyi siralamis
11 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
İnternet & Teknoloji konusunda 882 cevap paylaştı. Benim eski sevgilimde karıya gitmek için bankadan kredi çekmişti.
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D
Gizli Üye(18-24)+1 yıl@mk bu milli yalan oldu bizim binada bi kaç abla eşlerinin telefonunu kurcalattı azar vs programlar çıkınca eşleri sorunca %80’i arkadaşım indirdi telefon ondaymış demişler😂
12 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten milli yalan olmuş.
Cevap sahibi+1 yılAynenn
İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yalanları sıralıyor boşuna inanma. Aynı telefonmuşmuş 😂😂
14 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum size
Soran+1 yılDediklerinize kelimesi kelimesine katılıyorum. Zaten bu yüzden bitirme kararı aldım o da ne yapacağını şaşırdı son kozlarını oynuyor
+1 yıl:) yalan. geceleri seni uyutup karı kızla yazışıyor. tinder yetmemiş birde azar mı indirmiş. vay be
13 Yorumla
Soran+1 yılBende ilk gördüğümde bu tepkiyi vermiştim :)
- +1 yıl
ayrılmadınmı daha
Soran+1 yılİlk gördüğümde ayrıldım. İnkar etmişti ardından farklı arkadaş isimleri verdi onlarla diye sonrasında da tek olduğu saatleri söyleyince el mahkum kabul etmişti. Ayrılık konusunda kararlı olduğumu anlayınca muhtemelen birden arayıp bildiğin gibi değil evli arkadaşım yaptı ondan diyemedim mail şifrem vardı tarzı konuştu cihazı söylediğimde inanmayacaksın onda da o vardı dedi :)) inanmadığımı ve bittiğini yineledim bende
Gizli Üye(25-29)+1 yılDövme sildirilir bir şey ama göz kayması tarzı vakalarda 1 kez yaoan inkar eden defalarca kez yapar, seni kırmamak için abiaine hayır diyebilirdi ki burda abi olayıda yalan, bence seni kandırıp bariz geIniyor ava çıkmış. Uzaklaş bundan sana hayır gelmez...
02 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
Cevap sahibi+1 yılİhanet
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdam bildiğin yalanları sıralamış ayrıca evli abisinin böyle bir iğrençlik yapmasına izin veren bunu normal görüyordur değil mi? Yarın bir gün siz evlenince de aynı şeyi bu da yapar demek ki çünkü ona göre normal bu ki bence abisine de iftira atıyor seni kandırmak için ben olsam inanmam ve böyle birisiyle bir daha sevgili falan olmam
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılyalan söylüyor. Duygusal olarak seni sevse de onu yatakta daha mutlu edecek kadınları keşfetmiş ve bırakamıyor. Sen ona iyi geceler derken o başkalarına sarılıp uyuyor ya da uyumuyor. Aldatıyor bence. Seven adam makarasına tinder falan açmaz kimse kimseyi yemesin :D Yakalanmasa kullanmaya devam edecekti bu kesin.
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılHala devam etmeyeceksin sanirim? Boyle abaza ve yalanci biriyle.
31 Yorumla
Soran+1 yılBir erkek olarak fikriniz önemli. Evli arkadaşa mail şifresi vermek bir de tesadüfen telefonların aynı olması ve ilk başta farklı şeyler diyip ben ayrıldıktan sonra böyle bir şeyi sonradan demesi. Direkt olarak kendisinin yaptığını mı düşünüyorsunuz?
Cidddi ciddi o kadar yazmissin ki bunu azaltarak yazabilirdin ama sorun yok okudum 😂😂😂
Seytan bu kadar yalan söyleyemez. Henuz usta bi yalanci olamamis tam kıvıramıyor. d bunla ömür mü geçer21 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılProfesyonel dolandırıcılık...
Başka sözüm yok...
Yalan makinası gibiymiş maşaAllah😂21 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız
+1 yılKesin arkadaşı yapmıştır. Bunun bir adım ötesi arkadaşım tipine güvenmediğinden benim fotolarımı koymuş olacak 😂
22 Yorumla- +1 yıl
Aradığım yorum 👍😂😂😂😂😂
- +1 yıl
😂😂😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılya düşerse deyip indirmiş belli ki. evli abi arkadaş olayı yalan da olabilir doğru da olabilir. çünkü benim de başıma gelmişti arkadaşım benim yerime mesaj atmıştı ama yine de saflık. o risk almıyorsa sen de almayacaksın. bir kısım kişiler böyledir evli olur sevgilisi olur ya düşerse deyip gizliden yazarlar. bence yanlış ve aşka büyük darbe vuran bir davranış. dövme yaptırmış ama gözü dışarda
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 6,4b cevap paylaştı. Bu kadar detaya ne gerek var ver telefonunu de aç uygulmayı bak kimle ne yazışmış.
hayır gelmez ama zaten bu kadar fırıldak yalan söyleyenden boşver gitsin ne uğraşıyon yok mail dökümüymüşte bilmem neymiş04 Yorumla
Soran+1 yılTelefondan sildiği için döküme giriyoruz haliyle
Soran+1 yılÖnemli olan niyettt 😂
+1 yıluzun uzun yazmışsın ama ilk iki satırına sadece şunu diyeceğim çok aradın bu peeezzevengi yahu...
30 Yorumla
+1 yılİnanmamalisin ilk olarak,, ve sonrada başka arayışlar içinde olan erkek arkadaşını tamamen hürleştirmelisin,, bye bye...
10 Yorumla
+1 yılAklınızla dalga geçiyor. Şuraya şunları yazmaniza bile değmeyecek bir adam. Zararin neresinden dönerseniz kardasınız.
10 Yorumla
+1 yılAdını koluna dövme yaptırması seni aldattığı gerçeğini değiştirmez. Yine senin kararın ama böyleleri ikinci bir şans falan hak etmiyor. Sen bunu affedince tekrar yapmayacağı ne malum ki.
20 Yorumla
+1 yılYav he he umarım öyledir.
Ülkede telefon yokluğu çekiyoruz da arkadaşı indirmiş de bla bla.20 Yorumla
+1 yıl"Azar" isme bak ya😄😄😅 nereye gidiyo bu insanlık, sanal alem!!!
20 Yorumla
+1 yılYaaaalan vallahi yalann diye bi sarkk vardi ya sevgiline armagan et boşver
20 Yorumla
+1 yılGerçekten kötü bir yalancı 😂 Ama bu konuda çabaları takdire şayan. Hayal gücü baya yüksek. Ya da seni aptal yerne koyuyor. Ayrılmalısın. Azar veya tindera girdiği için değil. Yaptıysa adam gibi yaptım demeyip kıvırdığı için...
00 Yorumla
+1 yılEvli adamın karısı fark etmeyecek ha tinderi 😂bari ufak atsaydi
İyi arastirmissin güzel 👊 aynen de düşündüğün gibi olay kendi girmiş abisine BK arıyordur. tinderda dolandirilsin da oh olsun böylesine 😄00 Yorumla
+1 yılHepsini okumadım evli abisi yapmış falan filan yalan hepsi kimse kimsenin hesabını aldatmak için kullanmaz sonuçta sevgilinin fotoları var orada sanki salak var karşısında ya aptala bak cok uyuz oldum iyiki bitirmissin
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılArkadaşın yaptıda sen ne yaptın o önemli de neden kabul ettin izin verdin yapmasına ya da neden yattıktan sonra silmedim.
Bu resmen karşındakini eşek yerine koymak
Hem cinslerimde çok mal oluyor ya ben kız olsam yutmam bu yalanı😄01 Yorumla- +1 yıl
Ayrılarak yerinde bir adım atmışsın yanii
+1 yılValla ayrildiysan helal olsun sana ama yok adını koluna dövme yaptırdı falan diye dönme kızım geri bırak def olsun gitsin yalan söylüyor ayrıca böyle akıllıca davrandigin içinde tebrik ederim 👏 Ama lütfen geri dönme hayır gelmez ondan sana
00 Yorumla
+1 yılArkadaşım yaptı yalanına sakın inanma Kimse kimsenin telefonuna öyle programlar indirmez. Belli ki sevgilin kadın avcısı olmuş yalan dolanla iş yapıyor uzak dur ondan derim
03 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
- +1 yıl
İhanettir. Arkadaşı kaydettiyse bile senin ne işin var orda sil gitsin hesabını. Kendini savunması bile saçma sapan bir durum olmuş. Ayrıl ondan derim. Bariz yalan söylediği ortada.
- +1 yıl
Genelde bu tür sitelere ilişki arayan kişilerin takıldığını duymuştum bildiğin para tuzağıymış.
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnanma benim eski sevgiliminde telefonunda eskrt nolari vardı arkadaşım kaydetmiş onun için diyodu erkeklerde yalan çok inanırsan malsin
30 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı. İster koluna yazsın ister alnına aldatmak isteyen aldatır. Aldattığı kadın bu isim kimin dese annemin der vs yalan mı yok. Kesinlikle inanma böyleleri çok var piyasada değmez.
10 YorumlaYalan inanma kim kimin özeline ne yapabilirki sonuçta elindeki telefon senin özelin ne diye gidip abuk subuk programlar indirsinki bir başkasi ínanma
11 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşım yaptı diye yalan söylediği bariz ortada zaten. Ama diyelim ki doğru olsun farzedelim öyle. Arkadaşı yaptığı halde ara sıra kendisinin de girdiğini zaten kabul ediyor. Sahte Tinder profiliymiş ve kimseyle konuşmamış. Azardan ise sadece erkeklerle konuşmuş. Yahu tamam diyelim ki doğru. Yine de bu bile sadakatsizlik değil mi? Tinder sahte olsun kimseyle konuşmamış ol bu instagram Facebook Twitter anasayfası mı gündemi takip edesin. 70 km içindeki kadın profilleri cıkıyor. Ara ara girip kimseyle konuşmasa bile yine de bu ihanet değil midir sizce
İnternet & Teknoloji konusunda 11,9b cevap paylaştı. Kesin arkadaşıdır kesin :D 1 yalan 1000 yalan getirmiş adamda
10 YorumlaKardeşim FBI gibisin vallahi mail dökümleri falan, ayakta alkışlıyorum.
10 Yorumla
+1 yılSöylediklerine inanma. Kim kime zorla uygulama indirebilir ya 😂 Böyle saçma sebep mi olur? Sil hayatından tamamen.
12 Yorumla
Soran+1 yılGece yarısında ve sabaha doğru da çok giriş var bu evli adam senin yanında değildi diyorum mail şifremi verdim diyor saçmalık degil mi? Cihaz adı senin cihaz adın ama diyorum onda da aynı cihazdan var diyor o yüzden yalan söylediğini düşünüp sildim zaten
- +1 yıl
Hala onun bahanelerini dillendiriyorsun boşver gitsin
- Devamını Gör (146)
Devamını Gör(191)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Sevgilim Tinder ve Azar indirmiş, arkadaşım yaptı diyor. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer