Sevgilim Tinder ve Azar indirmiş, arkadaşım yaptı diyor. Ne yapmalıyım?

Mail dökümlerinden Tinder ve Azar açıldığını gördüm. İlk başta inkar etti yapmadım diye, sonra baktı işin içinden çıkamıyor arkadaşlarla dalgasına indirdik dedi, tek olduğu saatlerdeki girişleri gösterdim girdim ama bir şey yapmadım dedi. Farklı 2 arkadaş adı verdi onlarla girdik diye. Ben ayrıldım yaklaşık 2 gün sonra da bildiğin gibi değil söyleyemedim çünkü senin tek girdiğin dediğin saatlerde yanımda evli bir abim vardı o yaptı hepsini, ben kullanmadım dedi ama öncesinde farklı insan isimleri vermişti tek girdiği günleri gösterince mecbur kabul etmişti sıkılmıştım demişti ayrılmamın ardından 2. Gün tek olmadığını evli abisinin yanında olduğunu ve onun yaptığını söyledi. Mail dökümleri gece yarısı 3’de sabaha karşı 5’de giriş yaptığını gösteriyordu o saatte evli abinle beraber olamazsın muhtemelen dedim beraber değildim bazen kendim de girdim ama bir şey yapmadım çoğunlukla o girdi diye yineledi. Gece yarısından sonraki saatlerin fazlalığını gösterdim evli abisinde şifresinin olduğunu söyledi. Adama mail şifresini vermiş uygulamalara girsin diye. Mail dökümlerinde girilen cihaz kısmı var p20 yazıyor. İnanmayacaksın bunu beklemiyorum ama onun da telefonu p20ydi diyor. Neden ilk başta söylemedin diyince de adam evli gidip yazdırırsın diye diyor. Tek olduğu bir zamanda konuştururdun o tek kalana kadar beklerdik telefonun yanımda olurdu dediğimde akıl edemedim diyor. Bu konudaki fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim kendisi elbet beni seviyordur adımı dövme yaptırdı koluna ama karakterinde böyle bir bozukluk vardır diye ayrılık kararı aldım. Sonrasında gelişen olaylarda bu şekilde doğru veya yalan söylüyor tarzındaki düşünceleriniz neler?
Sevgilim Tinder ve Azar indirmiş, arkadaşım yaptı diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla