Ben bir kızdan hoşlanıyorum o bana yüz vermedi benimde arkadaş muhabbetimde escort bakıyorlardı bir baktım hoşlandığım kızın aynısıydı kopyası neyse dedim ben buna gideyim
Gecelik 1000 TL verdim ama cidden insanın sevidiği olunca 1 milyon TL bile değer diyor insan
(Sevdiğim kıza benzediği için değer yoksa 50 TL bile değmez açıkçası)
Sabah ayrıldım eve geldim 1 haftası pişmanlık var üstümde ne yapmam lazım?
Gecelik 1000 TL verdim ama cidden insanın sevidiği olunca 1 milyon TL bile değer diyor insan
(Sevdiğim kıza benzediği için değer yoksa 50 TL bile değmez açıkçası)
Sabah ayrıldım eve geldim 1 haftası pişmanlık var üstümde ne yapmam lazım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer