Sevdiğim Kıza Benzeyen Escorta Gittim Pişmanım Napmam Lazım?

Ben bir kızdan hoşlanıyorum o bana yüz vermedi benimde arkadaş muhabbetimde escort bakıyorlardı bir baktım hoşlandığım kızın aynısıydı kopyası neyse dedim ben buna gideyim

Gecelik 1000 TL verdim ama cidden insanın sevidiği olunca 1 milyon TL bile değer diyor insan
(Sevdiğim kıza benzediği için değer yoksa 50 TL bile değmez açıkçası)

Sabah ayrıldım eve geldim 1 haftası pişmanlık var üstümde ne yapmam lazım?
Sevdiğim Kıza Benzeyen Escorta Gittim Pişmanım Napmam Lazım?
Cevapla