Kızlar, Burdan bir kızla 2 sene sevgili olduk ve hic bulusamadan ayrıldık çok mu saçma?

hayal dünyasında yaşamışız sadece kaç kere buluşma ayarladik ve hep o bir şeyler bulup gelmedi. Birbirimizi çok seviyorduk güya şimdi düşününce hayal dünyasında yaşamışız
Kızlar, Burdan bir kızla 2 sene sevgili olduk ve hic bulusamadan ayrıldık çok mu saçma?
Cevapla