Bunda bu kadar abartılacak bir sey var mı ya
Beğendim diye aşık olmuyorum ya da ondan hoslanmıyorum sonuçta kızların fotoğrafını beğendiğimde de kızlarla mı aldatmıs oluyorum çok saçma bana göre bunlar. Siz ne düşünüyorsunuz?
Beğendim diye aşık olmuyorum ya da ondan hoslanmıyorum sonuçta kızların fotoğrafını beğendiğimde de kızlarla mı aldatmıs oluyorum çok saçma bana göre bunlar. Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sokakta insan görüyoruz o da mi aldatma😂
yani bir erkegin paylasimini begrnebilirsin ama tek basina poz vermis vir fotografini begenmek biraz kiskanma sebebi
Ama erkek arkadaşımda bazen kız fotoğrafı beğeniyor beğendi diye aşık mı oluyor ya da ben beğendim diye aşık mı oluyorum. Fotoğrafımı sevgilisi olan erkekler de beğeniyor mesela
erkekleri bilmiyorsun iste sevgilisini bosver karisi olan erkekte begenir ve erkekler bunu takmazlar evliymis sevgilisi varmis dinlemez yani sana niyetlenebilirlerm sevgilinde bunu biliyor. kendiside yani sevgilinde begendigi kizlari o niyetle begeniyor cunku
Bu gün erkek arkadaşım bi kızı takip edip fotoğraflarını beğendi diye ayrıldım çok canım yanıyor ama aldatmaktan ne farkı var bunun
Ama canım söyle düsün sen birinin fotoğrafını beğendiğinde ona aşık mı olmus oluyorsun keske basta uyarsaydın devam ederse ayrılsaydın üzüldüm :( herkes bir değil tabi bana göre saçma geliyor ama bazılarına göre büyük bir sorun umarım6güzel olur her sey senin için
Çok uyardım görürsem eğer aşkımdan Ölsem yine yapamam bitiririm dedim onun için hesaplarımı kapattım rahat etsin diye evden bile çıkmadım bitti işte güzel dileklerin için teşekkür ederim 🙏. siz bunu karşılıklı olarak kabullendiyseniz eğer bilemem ama fotoğrafı beğenince ilgini çekip beğendiğini düşünmüş olabilir.
çok haklısın.