Sosyal medyada karşı cinsin fotoğrafını beğenmek aldatmak mıdır?

Bunda bu kadar abartılacak bir sey var mı ya
Beğendim diye aşık olmuyorum ya da ondan hoslanmıyorum sonuçta kızların fotoğrafını beğendiğimde de kızlarla mı aldatmıs oluyorum çok saçma bana göre bunlar. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sosyal medyada karşı cinsin fotoğrafını beğenmek aldatmak mıdır?
Cevapla