Eskiden konuştuğum kız bana çok mutsuzum diye mesaj atmıştı. sizce neden atıyor?

benim onu sevdiğimi herkes biliyodu. o da beni seviyo gibiydi sonra arkadaşım dediğim biriyle sevgili oldu hiç konuşmadık. şimdi de gelmiş onla mutsuzum beni çok üzüyor diyor mesaj atıyor. herkese rezil olmuştum ben o zamnalar onun yüzünden. şimdi de onunla değil başkasıyla sevgiliyim ben diyor. neden bunu yapıyor?
Eskiden konuştuğum kız bana çok mutsuzum diye mesaj atmıştı. sizce neden atıyor?
Cevapla