Valla üniversitedeyim lise ortamını özlüyorum , arada hiç şakalaşma yok ittirme gıdıklama tikiyle oynama yok. Lisedeyken kaç kızı şakalaşma ayağına ellediğimi hatırlıyorum yanlışlıkla imajı vererek kaç tane memis ellemişimdir kızlar da pek bir şey demiyor en fazla gülüşürler. Anlamadım garip bi ortam lise , kızlar çok mu saf ya da hoşlarına mı gidiyor çözemedim sadece ben değil başka erkek arkadaşlarım da şakalaşma ayağına götürüyodu kızları ünide böyle şeyler yok. Sahi lan , kızlar cidden hoşunuza mı gidiyor yoksa saf mısınız , yanlışıkla olmuştur diye geçiştiriyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Ve ekleyeyim. Kanka ayağı g. t ayağıdır cümlesi gerçek kendimden biliyorum
Lise ortamında erkekle kızlar arasında sulu şakalar olması?
Ben lise 3 üm hiç böyle şeyler olmadı ne 9. sınıf olsun ne 10. sınıf zaten her sene sınıf değişiyor saçma sistemden dolayı. Hiç öyle samimi kızlar da yok hay gelceğim döneme ya
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Olum benim hala liseden samimi erkek arkadaşım var şimdi bu kanka ayağına mı yatıyor. Ndnsldld
Yok ben lisede çok serttim bildiğin çatık kaş bana acilamazlardi acilamayinca böyle davrananlar oluyordu sıranın altından yiyeceğimi falan çalıyorlardi çıldırıyordum
Yok sadece bana böyle yapiyorlardi diğer kızlar uzun essek oynuyordu erkeklerle ben hiç muhatap olmazdım bizim sınıfı sevmezdim arkadaşlarım yan siniftaydi. Erkekler sıraya oturup bacağını ayırıp açtım aşkım bekliyorum diye kızlara şaka yaparlardı onu bana yapamazlardı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben lise 3 üm hiç böyle şeyler olmadı ne 9. sınıf olsun ne 10. sınıf zaten her sene sınıf değişiyor saçma sistemden dolayı. Hiç öyle samimi kızlar da yok hay gelceğim döneme ya
Olum benim hala liseden samimi erkek arkadaşım var şimdi bu kanka ayağına mı yatıyor. Ndnsldld
Sinan mı
Pardon sizi tanımıyorum ama hayır.
Sinan sinan zaten bir o var samimi. Dobişkom benim.
Sınıftaki erkekler makas alıyordu bazen de sarılıyordu sg lan diye itiyordum çekinmiyorlar da
Peki sana değil de böyle şakaları başka kızlara yapan var mıydı
Yok ben lisede çok serttim bildiğin çatık kaş bana acilamazlardi acilamayinca böyle davrananlar oluyordu sıranın altından yiyeceğimi falan çalıyorlardi çıldırıyordum
Hmm peki bahsettiğim şekilde kız erkek şakalaşmalarına şahit oluyor muydun?
Sigara içen kızları hocaya şikayet ederdim o zamanlar yeşilayciyim
Yok sadece bana böyle yapiyorlardi diğer kızlar uzun essek oynuyordu erkeklerle ben hiç muhatap olmazdım bizim sınıfı sevmezdim arkadaşlarım yan siniftaydi. Erkekler sıraya oturup bacağını ayırıp açtım aşkım bekliyorum diye kızlara şaka yaparlardı onu bana yapamazlardı
Bir kere edebiyat hocası sınıfa girmeden herkes arkasını dönük karşıladık hocayı az kalsın sınıfça disipline gidiyorduk kadına çok cektirdiler
Vay anasını , bu ergenler pek çekilmiyor. Yanılmıyorsam bizim okulda da öyle şeyler oluyodu.
Lisede bir de sınıf arkadaşımı mahkemeye verip 1 gece yatırdığım olay var neler neler özledim o günleri
Şöyle soyliyim liseye cıvıl cıvıl girdim feminist olarak çıktım gördüğüm duyduğum şeyleri mide bırakmadı yine ozleniyor
Feministliğin saçmalık olduğunu düşünüyorum
İnsanlığın kendisi saçma
Hoşuma gitmez bilerek yaptığını anlarsam kavga ederim
Peki anlattığım gibi şakalaşmaktan çekinmeyen kız arkadaşın var mıydı?
Bizim okuldakiler öyle şeyler yapmıyordu ya da ben farketmiyordum
İlk okuldayken iki erkek öğrenci kızları öpmüştü bir de orta okulda bir kıza motor diyorlardı kız da gülüyordu öyle deyince
Anlıyorlardır
Anladım , hoşuna gidiyor anlamamazlıktan geliyor yani
Evet anlamamazlıktan geliyorlardır böyle yapmalarının ise 2 sebebi var; ya gerçekten süt dilimleri ya da ilgiye aç oldukları için bişey demiyorlar
Süt dilimleri ne ya k*şar yazmıştım oraya SWİQİQSKSOWPQİQL