Lise ortamında erkekle kızlar arasında sulu şakalar olması?

Valla üniversitedeyim lise ortamını özlüyorum , arada hiç şakalaşma yok ittirme gıdıklama tikiyle oynama yok. Lisedeyken kaç kızı şakalaşma ayağına ellediğimi hatırlıyorum yanlışlıkla imajı vererek kaç tane memis ellemişimdir kızlar da pek bir şey demiyor en fazla gülüşürler. Anlamadım garip bi ortam lise , kızlar çok mu saf ya da hoşlarına mı gidiyor çözemedim sadece ben değil başka erkek arkadaşlarım da şakalaşma ayağına götürüyodu kızları ünide böyle şeyler yok. Sahi lan , kızlar cidden hoşunuza mı gidiyor yoksa saf mısınız , yanlışıkla olmuştur diye geçiştiriyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Ve ekleyeyim. Kanka ayağı g. t ayağıdır cümlesi gerçek kendimden biliyorum
Lise ortamında erkekle kızlar arasında sulu şakalar olması?
Cevapla