Sevgilim cok vefasiz cikti adam demeye bin şahit ister sizce ne yapmaliyim?

9 aylık ilişkim vardı. 6 ayı askerlik yaptı. Çok kavgalarimiz oluyordu kiskanclik yuzunden. Beni sıktıkça o zaman bitsin yeter artik nedir bu yaptigin ben bunu mu hakediyorum falan diyordum ama asla ayrilip birakmadim. Gelecegi son gune kadar saydim bekledim. Gittim karsiladim falan filan. Dondugunun 14. gunu bdni terketti. Hemde hersey guzelken. 2 gun oncesinde bulusup cok guzel zaman gecirmisken. Bahane olarakta bunlari one surdu. Soylenenleri unutamiyorum falan dedi. Neyse ayrildi terketti beni. 10 gun gecti aramadi sormadi ben biraz alkolluydum kiz arkadasimda kalmistim. Aradim neden dedim bana gercekten neden ver falan. Biri mi var falan. Yoo kimse yok arkadas olarak bile 10 gundur bi kisiye dahi nokta yazmadim. Dusundum ben sadece yapamiyoruz ileriyi dusundum falan dedi. Neyse aglamaya basladi kendini sıkıyo ona eskilerle ilgili bisey dedigim anda sus artikk suss soyleme oyle falan filan. Pazartesi bulusalim dedim agliyo yapmaa hayir hayir. Istemiyorum yapma aglayarak boyle bi degisik. Cozemedim ben bunu. Gece 1 den sabah 5 e kadar yalvardim resmen pazartesi goruselim 1 saat insan gibi bitsin kotu hatirlamak istemiyorum seni diye. 4 saat sonunda kabul etti. Bi erkek bi kizi bu kadar yalvartir mi ya. Duzeltelim sahip cikalim iliskimize hatalarimiz var ama duzeltilmicek degil falan dedikce istemiyorum yok yok yok gorusmeyelim. Ama en sonunda kabul etti. Pazartesi goruselim dedi. Napiyim sizce o gun geldiginde yok ben gelmiyom mu diyim yoksa gidiyim mi cok gururumu kirdi
Sevgilim cok vefasiz cikti adam demeye bin şahit ister sizce ne yapmaliyim?
Cevapla