Onca şey yazdım hiç bir şey demedi? Niye böyle artık sevmiyor değil mi?

Onca şey yazdım hiç bir şey demedi? Niye böyle artık sevmiyor değil mi?
Sevgilimle yapamiyoruz. Ben cok sevdim ilk sevgilimdi benim. 3 kere ayrıldım çünkü umursamadı beni. Sevdigini belli etmedi. Her defasında geri gittim. İlk defa birinin peşinden boyle kostum. Aylarca ağladım durdum. Tam iyiyiz dedim yine başa döndü. Psikolojim çok bozuktu aylardir toparlanamadım. Şimdi de toparlanmak istiyorum ama ne kal diyor ne git diyor. Ne yapacağım ben? Yine onu özleyip dağılmaktan korkuyorum. Ama sizce de sevmiyor degil mi artık?
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar adi herife ayrilmak için yazdım serefsiz okumamis bile sinirden elim ayagim titriyor. Arayıp şuna biseyler demessem içime oturacak. Cidden en azindan bir sey yazsaydi zoruma gitmezdi arasam mı?
Onca şey yazdım hiç bir şey demedi? Niye böyle artık sevmiyor değil mi?
Cevapla