Görüşmeden sonra iki tarafında bı hafta falan birbirine yazmamasi?

İlişki yatak arkadasligi gibi ama sarhosken falan da yazdı hoşuna gittiği de asikardi neden yazmiyo?
Görüşmeden sonra iki tarafında bı hafta falan birbirine yazmamasi?
Cevapla