Görüldü atan kıza karşı tavrım nasıl olmalı?

Görüldü atan birisine hiçbir şey yazmadım, üstünden 6 gün geçti ve ne yapıyorsun dedi. Ben de sade bir dille teşekkürler iyiyim dedim. Daha sonra yazdığım yazıyı beğendi ve sonrasında herhangi bir şekilde bir şey yazmadı. Sizce ne yapmam gerekiyor? Ben de onun üstüne ona yine bir şey yazmadım. Kızlar niye böyle basit taktikler uygulamaya çalışıyorlar? Yani madem geri bir şey yazmayacaksın işte kusura bakma 6 gündür online oldum ama sana yazmadım özür dilerim vs vs bunlarda yok. Benim ne yapmam gerekiyor? Kız erkek fark etmez böyle durumlarda ne yapmalıyım? Görüldü atan kıza ne yapmalı?

Görüldü atan kıza karşı tavrım nasıl olmalı?
Cevapla