sevdigim çocuk uzun olduğu için özgüvensiz hissediyorum. uzun boylu erkekler ne düşünüyorsunuz siz böyle bir durumda olsanız nasıl bakarsınız?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılkızım takma benimle sevgilimle aynı durumdayım daha güzel oluyo hatta :D ayagıma topuklu bile giymiyorum bana davranış çok özel sarılınca ellerimi seviyo suratım biraz minik elleriyle seviyo karnım minik karnımı sevio miniğim beni diyo yani güzel bişi aslında :D onun küçük prensesi olmak sanada öyle davranıyorsa komplekse girme unutma bodur tovuk her dem piliçtir ;)
12 Yorumla
Soran+1 yılYa çok iyisin duymak mutlu ediyo ama eski sevgilisi uzundu komplekse kendi kendime giriyorum malesef o kdar fark olunca
- +1 yıl
benimkinin de yani bizim kısa boyluluğumuz sevimlilik katıyor en azından ona baktığı gibi bana bakmıyor yani daha değişik bizimkisi sizinkindede o olabilir :) takma
En İyi Cevaplar
+1 yılFazla bir boy farkı var ama sevince her şey güllük gülistanlık olur :) nasıl 20 cm uzamış ya o :D oda ilginç :D
02 Yorumla
Soran+1 yılBasket oynuyordu sık sık, birde erkekler sonradan atıyorlar o mevzu
- +1 yıl
haklısın ya onlarda öyle ama dert etme arkadaşım severse sorun olmaz emir-ferihayı hatırla :D
+1 yılDeğil Aşkın ne boyu, ne fiziği nede başka birşeyi vardır Aşk herşeyi eşitler ve dengeye getirir gözünün önüne bile gelmez onun kusurları ya da başka birşeyi. :)
04 Yorumla
Soran+1 yılSen sıkıntı etmezsin yani o boyda olsan, aklından hiç gecmez mi uzun olsaydı az diye?
- +1 yıl
Elbette geçerdi ama bunun bir önemi olmazdı hatta gerçekten sevebileceğimiz insan tek bir tanedir o çocuk için sen öyleysen inan bana sen 130 ol gene umrunda olmazdı herşeyi Aşk tamamlar emin ol sıkıntı etme kendine hepimizi Allah yaratıyor bundan fazlasını istemek isyankarlık olur o yüzden dert etme onunda umrunda olacak tek şey senin sevgin, Aşkın ve ona vereceğin değerdir. :)
Soran+1 yılBunları duymak, hele ki yabancı birinden gerçekten güzel :)) allah boyuna posuna göre versin :D
- +1 yıl
Amin. :D
Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Ben 1.87'yim.. Çıktığım kızların çoğu 1.50-1.55 idi.. Çünkü ben öyle istedim.. Problem yok..
01 Yorumla
Soran+1 yılSen neden kısa seviyorsun? Hadi bizimki istem dışı o sonradan uzadı filanda
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
33
Cevap
45Cevap
Ablam, yorumları okudum da neşeli bir kızsın, takma bunları aşkını yaşa ;)
110 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ettim :) toplum bizi rahat bıraksın, uzungiller uzasin yeter aslında :D
Soran+1 yılYok topluma göre yaşamak değilde bu uzun kızların şerrinden bıktım yahu :D
- +1 yıl
Yahu bırak, onlar senden korksun. Sana laf mı atıyorlar? anca öylesi olur zaten. Gerisi kimseyi ilgilendirmez. Kavga mı çıkaracak? Emin ol işini biliyorsan sen döversin. Ben kendimden kısa boylu adamla kavgaya girmeye korkarım. Gördüğüm tecrübelerden dolayı, arkadaşım bende kafadan 25-30 cm kısa, benle aynı boydaki çocuğu tek kafayla alaşağı etti ;)
Soran+1 yılYok yüzüme nasıl desin ki benimle birlikteyse eğer :) arkamdan hainlik yapanlar oldu ben uzulmiyim diye soylemedi ama duydum neticede
Soran+1 yılBayram sabahı kadar :D
Soran+1 yılah bu erkekler, romantizm de bile bir beleşcilik :D
+1 yılSen cok kisasin oda cok uzun :) Seviyosaniz sorun olmaz insanlar dislayabilir ama aldırıs etmeyin sevgilin 190dan senin boyuna inemez ama sen 1.65 felan olursan birde topuklu tamamdır o is
03 Yorumla
Soran+1 yılBen ortaokuldan beri cm uzamadim ama sevgilim onu tanıdığımdan beri 20 cm boyu attı uzamam mümkün görünmüyor topuklu da giymiyorum :((
- +1 yıl
Hiim :) peki neden uzamadin hic doktora gittinmi bir sebebi olmali
Soran+1 yılya cücelik yok sonuçta ortalama boya yakınım da, sebep genetik görünüyor
+1 yılnapçan kızım o boyunla 190 lık çocuğu bırak uzunlara kalmıyor sonra. git 170likler dolanıyo onlara takıl
13 Yorumla
Soran+1 yılGönül...
- +1 yıl
gönül de olsa olmaz yani benim sevgilimle 19 cm fark var ve bu bile bana çok acayip geliyor. bazı şeyler dengi dengine.
Yürürken sen kaldırıma çık o aşağıda kalsın böylece 20 cm kapanır 15 cm de topuk giyersin 185 olur sırıtmazsınız.
15 Yorumla
Soran+1 yılGulemedim ya 😕 sen dalgayi bırakta fikrin ne onu de
Soran+1 yılSana göre alt sınır ne? Bende güzelim işte fena sayilmam :D fizigimde düzgün aslında ama bacaksizim yani sıkıntı o
Soran+1 yılBacaksizdan kastım boyum kısa yani yoksa orantısızlık yok
+1 yılAraniz da boy farki var ama ikinizde birbirinizi sevdikten sonra bunu bir sıkıntı olarak gormemelisiniz
02 Yorumla- +1 yıl
l*n melek senmisin?
- +1 yıl
Ne meleği :D
+1 yılBir yerde beklerken elini kafana koyar destek alır artık
12 Yorumla
Soran+1 yılEh biraz öyle ama napalım:D boy elimde olan bir durum değil ki. Senin boy kaç
- +1 yıl
sekseniki
İki gönül bir olduktan sonra bunların ne önemi var ki?
Ama sen 190 sevgilin 156 olsaydı o zaman biraz tuhaf kaçabilirdi ama sizn durumunuzda bir şey yok bence.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılshaquille o neal ve sevgilisi 59 cm boy farkı var aralarındaki tek sorun aşağıdaki resimde :D
https://i.hizliresim.com/DoRDj3.jpg113 Yorumla
Soran+1 yılYok bizim okadar değil kalbine geliyorum yani :D ama o da bu kadar iri değil normal bir vücudu var
Cevap sahibi+1 yılcanım burada vucuttan bahsetmemiş :D :D artık anla :))))
Soran+1 yılOnu demiyorum ki :D yorum yaptım sadece
- +1 yıl
Bu fotoğrafı atcaktım bende tam :D
Cevap sahibi+1 yılAnladım :D bence konuşmalarına bakılırsa ondada sorun yok :D o zaman hic sıkıntı yok :D
Soran+1 yılSence fark ne olmalı senin boy ne?
Cevap sahibi+1 yıl178 benim boyum :D bence fark felan bilemem :D benim kısada oldu sevgilim benle aynı boyda da oldu önemli olan aşk ve hisler birde başka şeyler :D
Soran+1 yılSen bile çok dersin sanki bu aralık için :(
Cevap sahibi+1 yılcanım beni pek ilgilendirmiyor sonucta cok onu bırak bizim boyumuz uyuyor demicem :))) önemli olan aşk sevgi. :D takma kafana bir kere ailesi ile tanışmak istedigini veya senin bilinmediğin onun bilindiği bir ortama onla gitmek istediğini söyle yok mok derse senden utanıyordur.
Soran+1 yılO konuda bir sıkıntımız yok annesiyle iyi anlasiyoruz ama zaten biraz alışık diye düşünüyorum:) ablalari annesi filan hep benim boyumda zaten
Cevap sahibi+1 yıleee o zaman sorun yok :D takma fazla ama illada ayrılcam diyorsan minyonları severim bil istedim :))) minyon kızlar candın kısa boylu ve minyon
Soran+1 yılHahah :D düğünüme cagiririm inşallah
Cevap sahibi+1 yıltamam :D :D yorum atarsın :))) ikimizde gizliyiz ya ondan
boyun gerckten kısa
ilerde problemler olur.. büyük sıkıntı01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl problemler?
+1 yılya sımdı ask varsa ayrıda dış görünüş olarak iyi gözükmezsiniz cunku boy farkı cok yahu
02 Yorumla
Soran+1 yılNapiyim uzun diye yok senden bana yar olmaz mı diycem bu daha komik :((
- +1 yıl
hayır ama eger gercekten cok sevıyorsan bunuda bos yere kendıne sıkıntı etme edıceksende ayrıl yanı baska secenek olmamalı
+1 yılarada mesafeler var :D
şaka şaka önemli olan hisler00 YorumlaErkekler bu durumda kendini daha güçlü hissederler boş yere ego sahibi olurlar. E kızım sende çok kısaymışsın topuklu filan giy
01 Yorumla
Soran+1 yılE olsun işte ne var bunda uğraşmadan mutlu ediyorum yani ne güzel :D
+1 yılAynen bu durum;
https://pbs.twimg.com/media/Bs3Lt-DCUAAddRj.jpg00 Yorumlasen seviyosan arsaki boy farkını eşşekler kovalasın ya :) özgüven mevzusunu kafana takma, kızın iyisi kısa ve narin erkeğin iyisi uzun ve iri olur
07 Yorumla
Soran+1 yıl35 cm hatırı sayılır ama seviyorum yani orda sıkıntı yok :) allahtan kalipli değil öyle
Soran+1 yıl3 yıldır tanışıyoruz, 1 yıldır çıkıyoruz zaten :)
Ona şefkatle mi yaklaşıyordun peki her tavrinda bir sevimlilik aramalar felan :D
Soran+1 yılBu kadar kısa olunca sevimlide oluyoruz sanki biraz :) evet aynı tavır ama düşündüm de bende 8 yaşındakilere karşı öyleyim görünüşle ilintili olmalı :D
+1 yıl190-156=34cm
Neredeyse bir televizyon boyu (37 ekran tv)
Sence az mı?00 YorumlaHayirr kiskanc kizlar laf eder ama cok tatli bence hem 192 arkim var 150 olsun istiyo sevgilisiii onemli olan uyusmak
00 YorumlaBenim de boyum 1.55 esim 1.90 boy hiç sorun olmadı hayatımızda :)
11 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten mi tekim saniyordum :D beyler yoruma geliiin :D inşallah bizde ya
başkalarının fikrinin şu durumda hiçbir önemi olmaz ki sen ve karşında ki kişiyi ilgilendiren bir durum dışarıdan bakan nokta ile virgül görsün sen nokta olmaktan rahatsız olmuyorsan kime ne
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMİLLET LAF ATMAYA YER ARIYOR. HİÇBİRİNİ UMURSAMA. SEVDİYSEN SAYILARIN HİÇBİR ÖNEMİ YOK. KOBE BRYANT'A BAK EN GÜZEL ÖRNEK :)
03 Yorumla
Soran+1 yılMoraline kalp ya :D
Cevap sahibi+1 yılBen dediğimde komik bir şey görmüyorum?
Soran+1 yılDalga mahiyetinde demedim yahu, hani sevindim anlamında :)
+1 yılToplum olarak uzun adamları kapmanıza alışkınız :D bak keyfine sen.
20 Yorumlauzun ama önemli değil siz razı olduktan sonra kimseye laf düşmez herkez yerini bilmeli
00 YorumlaSiz boylar için mi seviyorsunuz birbirinizi anlayamıyorum insanları ya
00 YorumlaÇok sevimli oluyorlar çok boy farklı olan insanlar ghfh
11 Yorumla
Soran+1 yılCansın :D
+1 yılçağatay ulusoy hazal kaya olmuşsunuz panpiş takoz parası benden ^^
02 Yorumla
Soran+1 yılSenin boy farkın kaçtı? :D
- +1 yıl
1.75 canım :/
yoo gayet normal, hatta çocuk 2 metre olsa daha güzel yakışırsınız.
03 Yorumla
Soran+1 yılDüz hesap diyosun :D
Birbirinizi sevdikten sonra boyun posun ne önemi var?
10 Yorumlabende 1.90 ım ama ben senle olurdum ama güzelsen :D
00 Yorumlavalla ben 1.94 üm 1.56 kızla sevgili olmayı bırak okutur beslerim sadece :D
00 Yorumla190 ile gezerken kömik olursunuz :D Adam seni öpmez kol kola bile giremezsiniz
03 Yorumla
Soran+1 yılOmzuna çıkıyorum bazen çocukluğumdaki gibi :D
Soran+1 yılafaffafsfzczf eyv :D
+1 yılTopuklu da giysen topuz da yapsan gogusleride one cikatsan nah kurtarir :)
03 Yorumla
Soran+1 yılTopuklu giymiyorum diyelim sence bu sorun mu?
- +1 yıl
İspanyol pacanin altina converse nasil duruyosa sizinki de bundan farksiz.
Soran+1 yılBacak ektirsem anca yani :D
Sıkıntı Yok, Bu Defa da Sandalye ye Sen Çıkarsın ;)
00 Yorumla
+1 yılah be kızım o seni görebilirse :D neyse biz emirle ferihayı da gördük..
00 Yorumla
+1 yılfazla yurumeyin arabayla gzin :) illede seviyorsan :)
016 Yorumla
Soran+1 yılKötüsün :'(
- +1 yıl
e topuklu giy o zaman?
Soran+1 yılTopuklu neyi değiştiricek ya, sadece o duruma takık olduğum daha bariz hale gelecek. Zaten topuklu kullanmıyorum özel günler hariç
- +1 yıl
sevgilin bu konuyu sana hissettiriryormu?
Soran+1 yılPek değil ama ben takiyorum dikkat çekiyoruz
- +1 yıl
sen bu çocuktan sogdun mu yoksa?
e çocuk hissetirmiyor işte ne guzel?
Soran+1 yılAma üzerimde baskı var ya, toplum baskısı. Feriha oldum anliyacağin böyle çağıranda oldu :D
- +1 yıl
ayrılsan ondan iyisini bulabilirmisin?
Soran+1 yılOndan iyisini değilde kısasını bulurum bu kesin :D
Uzun boylu erkek fobisi diye birşey yoksa an itibariyle artık var :D- +1 yıl
çok merak ettim seni mesaj atman mmkun mu
- +1 yıl
Boyle susulmazki ama :)
Soran+1 yılAttım :D
- +1 yıl
Keklemyosun demi :)
Soran+1 yılResim atilmiyor sanırım, ben yeni açtım cozmedim henüz
- +1 yıl
normal mesaj yazarmısın ozelden?
- +1 yıl
sustuk :(
+1 yılAşk aradaki boy farkınıda kapatır, ama çok be kardeşim. Yine de sizin bakış açınız önemli...
00 YorumlaTopuklu ayakkabıya alışsan iyi olur :) Böyle bir şeyi sorun etmemesi gerekir esasen
00 Yorumla
+1 yılbence o kadar uzun olması senin de kısa olman çok büyük problem..
04 Yorumla
Soran+1 yılNeden , yani hangi açıdan?
- +1 yıl
bilmiyom benim bir uzun arkadaşım var yüzüne bakmak için kafamı kaldırıyorum. ne bilim genel olarak snn kısa olman onun çok uzun olması bnce sıkıntılı
Soran+1 yılSenin boyun kaç, sende kısasın dimi empatik yaklaşımlar blablaba :D
Çüş yanında pek kısa durursun ezicek gibi bakar :D yanlış anlama
00 Yorumla
+1 yılİyi anlaştıktan sonra boy farkı teferruat.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhoşuma gider, sevgilim-eşim eğer uzun boylu olursa elimi ozuna rahat atamam. kısa boylu olup başını göğsüme yaslamasını tercih ederim ;)
02 Yorumla
Soran+1 yılTam kalbine geliyorum :((
Cevap sahibi+1 yıldaha ne istiyorsun ki :) son derece güzel bir durum
boynun agrımıyomu ona bakarken
01 Yorumla
Soran+1 yılYok ama onun ağrıyo sanki :D
+1 yıl34 cm :D Na bu kadar :P
02 Yorumla
Soran+1 yılHemcinsim, canım. . bari sen yapma :'((
- +1 yıl
Ama tabi mühim olan gönüller bir olsun :D
+1 yılburada bizden çok çocuğun ne düşündüğü önemli ;)
00 YorumlaElinden tutup gezdiriyor mu abi seni?
03 Yorumla
Soran+1 yılHayir ama sefkatli bakıyo bazen :D o zaman ağlıyasim geliyo
- +1 yıl
ahahaha :D
+1 yılışık yılı daha kısa bir mesafe aranızda ki boy farkından.
16 Yorumla
Soran+1 yıldiyosuun... uzun oglani kaptim tabi ona bak sen :D
- +1 yıl
kapamazsın dememiştim ama neyse, bir kere estetik durmuyor hiç ya :D
Soran+1 yılevet durmuyor ama yapacak birşey yok :(
omzuna alması güzel oluyo sadece :D mesela metallica konseri vardı geçen hiç sıkıntı cekmedim nihahhah :D- +1 yıl
haha estetik değil ama kullanışlı diyorsun, bu iyi :D
Soran+1 yılkrizi firsata çeviriyorum diyorum :D
- +1 yıl
işte budur :D
+1 yılaranızda sıra dağlar aranızda denizler
00 Yorumla
+1 yılBssssey olmaz. Hoplatir seni guzel olur
01 Yorumla
Soran+1 yılsen yorum yapma kardeş
+1 yıl"Feriha ile emir" hesabi
01 Yorumla
Soran+1 yılHahah aynen öyle
Biraz fazla ama topuklu giyersen sorun olmaz gibi
00 Yorumla
+1 yılEvet biraz fark var ama bence bu sorun olmamalı
01 Yorumla
Soran+1 yılBen yapıyorum aslında.. o yaptığımı bilmiyo tabi çaktırmam :D
+1 yılBende 1.98 sevdiğim kız 1.65 ama bir sorun olmuyor
08 Yorumla
Soran+1 yılSen ne içtin büyürken öyle :D keşke tanissaydik taktik alırdım :D
- +1 yıl
her insanın bir hayat gayesi bir hedefi vardır benimde hedefim basketbolcu olmakdı onun için uğraştım çabaladım ve şu an hedefimi gerçekleştirdim ama yardımcı olunacak birşey varsa yardımcı olabilirim
Soran+1 yılO da amatör olarak boş vakitlerinde oynuyodu 3 senede 20 cm civari uzadı hala uzabilitesi var mı sence? Picaklayacagim kendimi ya :((
- +1 yıl
yaş kaç
Soran+1 yılIkimiz de 18
- +1 yıl
21-22 yaşına kadar uzama şanşı var kemik gelişimi o yaşa kadar devam eder
Soran+1 yılOkuyan herkes dua etsin nolur ya uzamasin :( allah olmayanlara versin, 1.70 erkeklere versin amin :D
- +1 yıl
versin aminn
+1 yılfark var ama seviyosanız ayrı tabi
00 Yorumlayanında tabure ile dolanıcaksan okey.
00 YorumlaErkek uzun olsun diyenlere gelsin bunlar.)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılAşka hiçbirşey engel değildir.
00 Yorumla aşkı boy ile karşılaştırmak doğru değil
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl20 cm topuk giyersen sorun olmaz kank
00 YorumlaYok deve ile fare gibi sadece
00 Yorumla
+1 yılçoooooooooooooooooooooooooooooook
00 YorumlaE biraz cokmus tabi
02 Yorumla
Soran+1 yılFazlaca :(
senin ne kadar var?
+1 yılSence :D
00 Yorumla- Devamını Gör (18)
Devamını Gör(63)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 156 boyundayım sevdiğim çocuk 1.90 aradaki fark sizce çok mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar