Ben biraz takıyorum bu kadar boy farkını ama o bir şey olmaz falan dedi. Sadece buluşunca böyle yanında çok küçük kalacağım o zaman fikri değişir belki diye düşünüyorum o yüzden de endişeliyim. Bir de dışardan çok absürt mü dururuz sizce?

Ben biraz takıyorum bu kadar boy farkını ama o bir şey olmaz falan dedi. Sadece buluşunca böyle yanında çok küçük kalacağım o zaman fikri değişir belki diye düşünüyorum o yüzden de endişeliyim. Bir de dışardan çok absürt mü dururuz sizce?

Bizde öyleyiz benim herif 196 yapılı biri zaten.
Ben 168 ve zayıfım.
28 cm var aramızda. Ama olsun.
Bazı şeyler zor oluyor tabi. Önemli olan mutluluk.
Küçük miniciksin değerli oluyorsun.
Dağ gibi kocam var diyip gölgesinde yaşıyorsun. Herkese bakma erkeğin uzunu makbuldur
28 yine normal bizim 36🥺🥺
Bende hep kendim gibi minyon en fazla 1/70 olmalı diyordum karşıma çıkan hep 180 üstü o yüzden artık bu konuda önem vermemeye karar verdim bence sende verme mantıken zaten birbirinizi görüp beğenmişsiniz millete ne ki,
Ben 1.74 erkek arkadaşım 2.05 bir sorun olmuyor aksine daha iyi erkek uzun olmalı kadından hem camda siler , uzun topuklu giyince rahat oluyorum aman uzun kalmadım diye mantıklı yani 😄😄😄
Ben 1.57 eski sevgilim 2.0 şeklinde ortalarda gezdik 😂 boy çok sevimli duruyordu dışarıdan ve biz çok eğleniyorduk. Bunu avantaja çevirmek sizin elinizde.
Bende 1.74 erkek arkadaşım 2.05 gayet iyiyiz evet erkek uzun olmalıdır 😄😄
1.74'e 2.05 yine iyi. Birde beni düşün
Doğru ama olsun 😃
👍🏼🙏🏼
yaa gercekten miiiii neresine geliyordun
Cevap
11Cevap
Boy falan hiç umursanacak bir şey değil o yüzden ilişkinizde bir sorun olacağını düşünmüyorum
Hoşuna gitmiyorda senin hayatın
O söylüyor diye kanma bu duruma
Ya da senin de hoşuna gitmeye başlaması lazım
Sence boy mu, yoksa uyum mu önemli!
Takmayın böyle şeyleri.
Anlayabiliyorsanız, birbirinizle olmaktan zevk alıyorsanız gerisi boş.
Halay çektiğinizi gözümden canlandırdım da olmuyo
🥺🥺🥺🥺🥺
Benim arkadaşımla. kocasibda öyle biraz garip ama anlasiyorsaniz sıkıntı değil
yaa neresine geliyor arkadaşınız kocasının? biz daha yan yana gelmediğimiz için merak ediyorum
Kocası 192 arkadaşım 160
Omzun biraz asagida
ben daha da aşağıda kalırım off dosldkddk
Ever biraz kötü bir durum
195 boyunda erkek olarak cevapları okumaya geldim
ne sonuç çıkardın pslsnd
Yükseklik korkun yoksa sorun olacağını sanmıyorum 😀
yok kdppdld ama ya o sıkıntı ederse diye korkuyorum
niye ki ne alakası var
Topuklu giy 😄
günlük hayatta olmuyor ki 😢
Yüksek spor ayakkabılar var çok güzel 10 cmlik 9 cmlik
kötü duruyor o kadar ya en fazla 4 5 cmlik giyebilirim
Sen bilirsin ama seni seven kişi dert etmiyosa boş ver
Duruyor. Öpmeye kalksa boyun fıtığı geçirir çocuk
Çok bir fark yok takma kafana
Kadınlar hep kısa oluyor zaten bir şey olmas
Vay canına baya fark var yalnız
Aşırı saçma boy konusu
neden
Boyu fazla takmam kafaya ben benle aynı boyda olsa veya uzun olsa önemli değil. Kafa uysun sevgi saygı olsun.
senden çok çok daha kısa olsa? 36 cm yaaa
Tamam biraz bana yakın olsun isterim ama o kadar kafaya takmam
Boylar kac
152 188
Bence çok tatlı 😌
Tipiniz yakışıyorsa çok sorun olmaz gibi
Hayor tatlı 🥺
Yok merdiven dayadiktan sonra gayet iyi durur
Uzun erkek minyon kız bence güzel bir profil 🐒
Saksodaegilmene gerek kalmaz
Evet uzunları salın bize kısalar kalıyor
karşıma bu kadar uzun istememe rağmen hep uzunlar çıkıyor
Kaç boyu şu an konuştuğun kisinin
188
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?