Konuştuğum çocukla aramızda 36 cm boy farkı var çok kötü mü durur sizce?🥺

Ben biraz takıyorum bu kadar boy farkını ama o bir şey olmaz falan dedi. Sadece buluşunca böyle yanında çok küçük kalacağım o zaman fikri değişir belki diye düşünüyorum o yüzden de endişeliyim. Bir de dışardan çok absürt mü dururuz sizce?

Konuştuğum çocukla aramızda 36 cm boy farkı var çok kötü mü durur sizce?🥺
Konuştuğum çocukla aramızda 36 cm boy farkı var çok kötü mü durur sizce?🥺
Cevapla