bunun sence gercekten askla bi alakasi var mi :d iliskiye baslayinca takip ettiklerini cikarmak ne demek.. bunun sosyal medyada duyulmak icin yapilan bir gosteris olduğunu dusunuyorum. boş iş
Hmmm öyleyiz ya lanet huyumuz her çiçekten bal alırım deriz sonra bir çiçekte çıkar ki bütün balımızı elimizden alır haberimiz olmaz bir bakmışsın kör kütük aşık olmuşuz. Hep iş işten geçince hep sonradan gelir aklımız başımıza. Neyse gece gece boşver iyi akşamlar dilerim kardeşim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Biz erkekler güçlü sanıyoruz kendimizi fizik gücümüze bakarak... amma ve lakin gerçek tam tersi... kadınlar bizden güçlüler.
aslinda bu bu d0ru galiba
Aynen 👍
acayip saçma çooook saçma... Yani ne ifade ediyor ki şimdi bu
abimiz sadece onu takip ederek en büyük aşık olduğunu kanitladi
ergenli yaa resmen iste
Yalnız adamın herkesi takipten çıkıp kadının çıkmaması... Bunlar ayrılırlar kesin
bide adam ünlü ameke koskoca şarkıcı
Yazık ya 🥺
Jestte aynı jest ile yanıt verilmez ki o da başka bir şey yapacaktır.
olabilirde asil mesele bunun aşkla ne alaksi varki bu ergenlik
Kırk yılda bir bulmuş elli mi desek :// adamı rahat bırakalım.
Şov bence bu biraz da ya ne bileyim. ne gerek var ki simdi herkesi cikartmaya
banada öyle gelio ama kim bilir hangi kafayla yapti bunu
Hahahah cidden kahkaha attım bu ne ya ya xhbdbdhxjsj
hayir sen ben olsa neyse adam ünlü ünlü
Ünlü ünlü avun bxbdbdhhdjdj
hagshsgahgdhd
Bu hikayede yanan hakan altun olcak, gelsin yeni şarkılaaar 😌
ahahah umarım olmaz ama, hep sevenin kaybettigi yazılı olmayan bi kuraldır
Kurumuş boğazım...
La altta atmişsin zaten hassssss
En iyisi rezil olmadan gizli olmak 😎
ahahhahahs efsanesin bro
Kaybetme korkusu broo kaybetme korkusu.
kızda niye tık yook
Her zaman çok seven taraf fedakarlik yapar. Az seven yön verir.
maga beh
bunun sence gercekten askla bi alakasi var mi :d iliskiye baslayinca takip ettiklerini cikarmak ne demek.. bunun sosyal medyada duyulmak icin yapilan bir gosteris olduğunu dusunuyorum. boş iş
yani kim bilebilir aralarinda ne geçtiğini ki?
adam elbet asik olabilir de takip ettiklerini takipten cikarinca asik olmus olmuyorsun
hangi kafayla yapti bu adam bunu rezil insan yaaa
sakin ol ya dhksnd
şu an sen o adamın hemcinsi olmadığın beni anlayamazsin tamammi cringe gozyaslari döküyorum hatta cringe damarlarim çatlicak hshshdhdhdhhd
nshdkdjdm tamam peki ozur dilerim abi
aferim gsshshdhfhf
dhmwvsksbd saygilar
sizede saygılar hanımefendi
Adam o kadar telefonun başında bekledi normal
KS'yi senin gibi mizah seviyesi yüksek insanlar yuceltecek iyiki varsiniz "EİG"
Sağol karsim
asıl sen sen sağol abla
Erinmemiş hepsini tek tek mi çıkmış
yok gonca ablada da hesabi varmış oturup beraber çıkartmışlar dhjdhfjdndkf
Bana göre bu gösteriş
ya utanmiomu ama adam koskoca unlu be tanimayan yok adami
çünkü malız hemen kendimizi kaptırıyoruz
kendimden biliyorum sende oyle galiba
aynen öyle
Anlamadım ki şimdi ne oluyor.
telefonuuuuujn başında bekliyoruuuuummmmm çaresiz diyen adam instada herkesi takipten çıkıp sevgilisini takip etmiş sadece
Hmmm öyleyiz ya lanet huyumuz her çiçekten bal alırım deriz sonra bir çiçekte çıkar ki bütün balımızı elimizden alır haberimiz olmaz bir bakmışsın kör kütük aşık olmuşuz. Hep iş işten geçince hep sonradan gelir aklımız başımıza. Neyse gece gece boşver iyi akşamlar dilerim kardeşim.
obaaa dertlisin abe sen umarım o dertle başa çıkacak güce sahipsindir iyi geceler
Eyvallah kardeşim. Seni seveni seç tamam mı senin sevdiğinden hayır gelmez unutma bunu.
beni seven olmadiki birini sevdim oda beni sevdi dedigin gibi hayir gelmedi ama
Şerefe o zaman kardeşim aramıza hoş geldin.
onu düşünüp üzülüp dertmi biriktiricem birak o beni kaybettigine yansın abeee
O iş öyle olmuyor. Severek ayrılanlar bilir ayrılığı.
Her ekek bi hakan altuğ degil
aptal me! daha once bu olayi kendisi yaşamışta ordan biliyo sjdhjdhrhd
hahaha ikinci defa çıkıyor bu😂
dava açmaz demi😂😂
banamj andbjdhdjdhdjd
hepimize😂
bunu yapan adamdan herşeyi beklerim ben jahdhd
Yaa çok tatlı
ya tamam tatli ama bu adam ergenmi abla ünlüsün yaa sen bi kere ünlu
O da bı insan
iyide abla aşkın sevginin takiple ne alakası varki
Ben öyle bişi demedim sadece tatlı
orasi oyle mesela ben ginca ablanin yerinde olsam bi göğsüm kabarmazdi degil hani yani 😄
Bu kadarı fazla
yazık yazık ergenler daha 14 yaşındalar yargılama
Bu ne şimdi?
canım ülkem mürkiyem cCc
Sanmıyorum
nasi sanmion yapmış işte adam