O ateist ben müslümanım. Ayrılmanın eşiğine geldik ama bırakmak istemiyorum. Siz ne yapardınız?

Ilişkimiz başladıktan epey sonra öğrendim bu durumu. Ezan okunurken müzik açmışsak kapatırdım, zırva falan deyip daha çok açardı. Caminin önünden geçtiğimizde hızlı hızlı yürürdü sanki tahammülü yokmuş gibi. Bende yakıştıramazdım ona ama bir gün ciddi ciddi konustuk ve evet inanmıyorum sana batıyorsa defol git hayatımdan dedi. Kavga ettim. Ama inanmamasina degil bana karsi olan tutumuna. Bu onun kararıo onun gunahi beni ilgilendirmezdi. Daha sonra mesaj atti özürler diledi. Konusmak istiyor ama ne yapacagimi bilmiyorum. Siz ne yapardiniz?
O ateist ben müslümanım. Ayrılmanın eşiğine geldik ama bırakmak istemiyorum. Siz ne yapardınız?
Cevapla