Bide yakın arkadaşları değil, öyle uzaktan merhaba merhaba tanıdığı tipler...
kabul edermisiniz?
kabul edermisiniz?
Öncelikle şunu söyleyeyim ormal yani sıradan kabul ettiğimiz İnsanların senin dediğin gibi Böyle hani instagirl tarzında oluyor ya onlar gerçekten erkeklerin takip etmesini ben anlayamıyorum Adı üzerinde Onlar artık kendilerini aşmış Onun bir kere mesaj kutusuna kimdir Kaç tane mesaj vardır bir İkincisi Hadi mesaj kutusundaki mesaj sayısı az da olsa öyle sıradan kabul edilen erkeklere dönüp hiçbir şekilde cevap bile vermezler Çünkü egoisttir egosu sisiktir İkincisi ise Oya şöyle daha kapalı bir şekilde bakacak olursak yani sadece takip varsa aslında Çok da bir sıkıntı yok Mühim olan o takip ettiklerine çok sık bakıyor mu Önemli olan bu
Cevap
3Cevap
Bu düpedüz bana saygısızlıktır direk yol veririm işim olmaz öyle mahluklarla.
Tamda bunu düşündüm ve ayrıldım. Ama saçmalayan benmişim hatasını kabul bile etmedi
Oldu hem başka bedenlere bakıp gözlerini doyuracak hemde sana sevgilim canım diyecek yersen tabi. Muhatap bile olma olursan kendini yıpratırsın.
kendi hesabından takip etmeseler bile her erkek oyle kizlari takip eder doyumsuzluk sadece
tabiki ama alenen eklemesi bence bana saygısızlık
bunu soyleyebilirsin devam ederse bitirmelisin bence valla oyle erkeklerden hayır mayır gelmiyor
ayrıldım çünkü anlamadı, bu konuyu kapatamadıkca ben ona saygı duyamadım, üzüldüğümü bile bile silmemesi beni kendinden soğuttu, aynı şeyi konuşup duruyorduk bende bitirdim
iyi yapmissin bi sure aliskanlik oldugu icin yoklugu koyabilir aylar gectikten sonra daha once ayrilsaydim diyeceksin belliymis niyeti yani 😶
Sevgilimi değiştiririm sonrasında istediği kızı takip edebilir.
Bende öyle yaptım valla
O kadar umurumda olmaz ki tavrımı koyarım ortaya ama gözü de oradaysa def olsun gitsin :d
Bende koydum tavır silmedi:) takıntılıymışım ben şimdi buyursun baksın doya doya
Aynen öyle
Aldatacak olan her türlü aldatır kısıtlamanın manası yok
kısıtlamakla ilgisi yok ki tabiki yapar konu o değil, bence bana saygısızlık
Neden saygısızlık olsun
Kabul etmem eğer seviyorsan ilk önce dile getirim baktım olmuyo Demmekki cinselik istiyor asla sonra 1hafta takmam baktı düzelmiyor yol ver gitisin
Yani bide onlardan fazlam var eksiğim yok, konuştum anlamadı saygı göstermedi, bende bitirdim şimdi doya doya baksın
Helal be en iyisini yapmışsın zaten bu erkler kilolu eşi varsa zayıfa zayıfla kiloluya çirkinse güzele güzelse çirkine hiç şükür bilmezler oyuzden kaybettiğine yansım
ayrılırım.
Aynen bende ayrıldım ama beni paranoyak ilan etti sanki sorun bende
Tanıyorsa takip edebilir.
uzaktan tanıyor yani silse onların umru bile olmaz
fazla takipçisi yok zaten kullanmıyorum diyor ama yani günde 3-4 defada aktif görüyorum.
Bence sevgilisi rahatsız oluyosa silebilir insan, ben kimse için onu üzmezdim, değmez başkası icin onu üzmeye derdim ama o diyemedi
güvenmiyorum ya adam gidip oyundan bile kız bulup ekledi... neymiş kız Türkiye’nin diğer ucundaymış...
Ben onun rahatsız olacağı tipler eklemem, eklediklerim gerçekten hayatımda yer alan silmeyeceğim insanlardır
Hayır saçma Olmaz mı sence
Sacma ama o bana sacmalıyosım diyor, normal bunlar diyo, sacma olan benmişim
Diyelim yarın evlendiniz kadınlarla düşüp kalksa zaten yapar ca bugün resim yarın gerçek... olacak şeyler durum onu gösteriyo
Kıskancmısın
Evet ama bu konu başka, saygıslık olarak görüyorum
Tam tersini dusun
yani saygıszlık resmen değilmi? Benimki beni paranoyak ilan etti bu konu yüzünden, sildiremiyorum
hayir. cok net.
Resmen saygısızlık dimi
Evet ve ayrilma nedeni.
Etmem
Resmen saygısızlık dimi ama bunu kabul etmiyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?