İnstagramdan takipleştiğim biri var ve konuşmalarımızın %90'ı benim attığım hikayelerle başlıyor, o hikayeye yönelik şeyleri (neredeyse sadece o konu hakkında konuşuyor başka bir şey üretemiyoruz) bir süre konuşuyoruz, sonra diğer gün (bence bilerek okumuyor ve ertesi güne bırakıyor) önceki günden kalan mesajıma cevap veriyor günaydın napıyorsun mesajı falan atıyor biraz konuşuyoruz, sonra konuşma kesiliyor öylece kalıyor.
Bu döngü ben hikaye attıkça oluyor atmıyorsam selam bile yazmıyor 😬 Hikâyelerimin de yarısından fazlasını anında görüyor mübarekkk
Bu döngü ben hikaye attıkça oluyor atmıyorsam selam bile yazmıyor 😬 Hikâyelerimin de yarısından fazlasını anında görüyor mübarekkk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Belli ki sana ilgi duyuyor ama seni tanimadigi icin neden bahsedecegini bilemiyor ve agzi laf yapan biri degil ki ancak konu cikarsa yaziyor. Sen de sadece ondan beklememelisin;biraz cesaret vermeli, bulabiliyorsan konu sen acmalisin. O elinden geleni yapiyor, sen de hoşlaniyorsan cocuktan tek ondan bekleme;herkes rahat ve geveze olmayabiliyor sonucta.
Aslında elimden geldiğince konu üretmeye çalışıyorum ama yetersiz kalıyor bir şekilde hep aynı şeyler konuşuluyor gibii
Yeniyken bu dogal konuskan degilseniz. Zevklerinizi, ilgi alanlarinizi kisa konusmalarda konu edip zamanla tanimanin rahatligi ile uzun konusmalar baslar Birak gittigi kadar olsun konusma. O da bundan rahatsizdir ama seni onemsedikce bir bahane ile elinden geldigince yazacaktir. Bazilariyla bir seyler zamanla gelisebiliyor.
Bakalım bekleyip göreceğiz 🤷♀️
Çocuk konuşmak istiyor aslında ama nereden başlayacağını bilemiyor sanırım hikaye olarak attığında da cevap vemmekte daha rahat hissediyor normalde yazmaya çekiniyor da olabilir aynısını bende yaptım çünkü 😁
Ama öyle sınırlı konu üzerine konuşunca da beni acayip sıkıyor 😬 mesela geçen gün önceden gittiğim bir yeri paylaşmıştım özlenen yerler diye o da o zaman baya iyi gezmiştin, güzel miydi, koronadan sonra yine gezersin, seversin sen gezmeyi... böyle böyle hep aynı konu etrafında yazıyor da yazıyor. Gerçketen bir yerden sonra çok sıkıcı oluyor ve verecek cevap bile bilmiyorum bazen. Konu değişsin diye uğraştım yine konuyu aynı yere çekti, valla bayılacağım artık 🙄 birde mesajı bekletme olayını doğru düşünüyorum dimi? Hani yarına da konuşma sarksın diye bilerek yapıyor bence
E arada da sen yaz canım iyi biriyse ne var hep biz mi 😅 çocuk muhtemelen her yazdığında iki saat ne yazsam diye düşünüyor hele senden hoşlanıyorsa plan üstüne plan kuruyor bile olabilir. Sonraya bırakma işi de evet düşündüğün gibi 😁😁
Ya işte ilk başta konuşmaya çok hevesliysim, kendisini beğeniyordum çünkü. Ama işte konuşmalar hep böyle kısır oldu, dediğin gibi muhtemelen çok düşünüyor ve bir plan doğrultusunda ilerlemeye çalışıyor bende farklı bir konu açmaya çalışınca error veriyor ve eski konuya geri dönmeye çalışıyor 😅 öyle olunca da bir soğuma oldu ister istemez 🤷♀️
Haydaa bari bi buluşma çay kahve içelim deseydin
Yav niyetini tam bilemeden söyleyemem öyle şeyler, bizde bir yerde utangaç bir çocuğuz hani 😅
Ulen ya biriyle konuşmayı özlediğimi fark ettim biliyor musun şu an 😅
Bir an o heyecanı hatırladım Ne kadar iğrenç bişey dıdjdkds
Ama tatlı bir heyecan oluyor, ay ne dedi ne yazsam, dur üstten bakayım da görüldü olmasın, interneti mi kapatıp yazsam çok uğraşıyor gibi görünmesem... 😄
Az daha konuşursan aşık olmama yeminimi çiğneyeceğim😂😂
A aa üstüme iyilik sağlık ben ne yaptım 😳 gece gece duygusal karmaşalar çok yoğun olur, sen bozma yeminini kalsın öyle 😂
Heh böyle şeyler söyle dıdjd
Ne söyledim de sana bunları yaşattım koca yürekli çocuk 😂
Ne bileyim yazıyor hep aynı şeyleri yazıyor ertesi güne bırakıyor falan deyince gece gece canım çekti herhalde 😂😅
😅
Benim arkadaşım da tam olarak böyle. Cool olmaya çalışan erkek tipi bu. Çok yazınca onu sokacağını düşünür. İlk adımı kızdan bekler.
Sıkacağını*
Valla daha çok bekler, daha doğru düzgün yazamayan adamla ben ne yapayım. Sonuna kadar ne istediğini bilen ve ona göre hareket eden insanları savunacağım 👌🏻 pardon bu konuda çok doluyum sjsjsj
Sinirini ona kusmaya ne dersin
Rahatlatır seni
Çok isterim fakat damdan düşer gibi bunları söylemem biraz saçma olacaktır 😓 keşke bir nebze olsa konuşmayı ilerletebilsek de söyleyebilsem 🤦♀️
Hoşlanıyor musun?
Diğer yorumda da yazdım aslında, beğendiğim biriydi ama sohbetimiz çok kısır gidiyor o yüzden biraz soğudum gibi hissediyorum. Çocukla konuşma akmıyor, hep aynı şeylerden bahsediyor gibiyiz