Kızı sevdigimi söyledim kabul etti sonra sevdigim var dedi 1hafta konusmadık uzak duracam dedim cünkü sonra dün dayanamadım yazdım özledim dedim eskisi gibi konusalım dedim artık hiç birşey eskisi gibi olmaz dedi senin bana karsı duyguların var beni seviyorsun dedi ve bende baskasını severken sana konuşmalarım umut olucak dedi ben artık eskisi gibi samimi olamam dedi bende özledim eskisi gibi konusmalarımızı dedi senin üzülmene dayanamam dedi ve bi durum atmış Bu durumu bana özel mi attı sizce benim de ona cevap olarak verebilcegim güzel bi söz tavsıyeniz var mı
Bi kızı Çok sevdim sevdigimi söyledim ilk kabul etti sonra sevdigim var dedi konuşmayı kestik ve wpde durum atmış detaya gelin?
Aynısı benim başıma geldi. Bende tam olarak bu kız gibi konusuyordum. Hem istiyo hem istemiyo gibi. Daha sonra konuşmayı kesemedik biz. Ne olursa olsun konuşmaya devam ettik. Şu an sevgiliyiz. Ama benim kalbimde kimse yoktu bu kız var diyo o yüzden bişey diyemiyorum
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bu kıza ilk teklif ettigim de olucaksa seninle olsun sana güveniyorum dedi telefon numaramı hiç düsünmeden sana verdim dedi sana guveniyorum dedi anlayışlısın dedi hatta sevdigimi biliyordu arkadasım haberim yok gibi söyledi kızda bildigi halde hep acık kapı bıraktı bana ben artık kalbimi adam gibi sevene bırakacam dedi baya bi umutlandım öyle şeyler deyince acık acık söyledim kabul etti ertesi gün eski sevgiliyi sevdigini söyledi sonrası mesajlarda sevıyor dedim bende
Bizim bi ortak arkadasımız var hatta bizi o tanıştırdı ona soruyor herşeyi oda ben üzülmüyüm diye konusmayın diyor dün mesaj attım arkadada sormus yoksa konuşmak istiyor gibi
Bende aynı bu kız gibi konuşuyodum işte konuşmayalım dedikçe icim gidiyodu çok zorlaniyodum. Yazma artık diyodum sonra keşke yazsa diye sabah akşam bekliyordum. Yanlış yönlendirmek istemem ama bence biraz daha sevgine sahip cikmalisin
Ben biraz okudum üzülme 😀 hep aynı şeyleri yazmış kız. Üzülmeni istemem, hayatımda biri varken seninle konuşursam sen üzülürsün, çünkü duyguların var bana karşı vs. Kız haklı. Benimde ortaokul arkadaşım buldu beni tutturdu evlilik düşündüğüm kişi sen ol isterim. Buluşmak istiyor umutlanmasın diye samimiyeti bitirdim. Karşı taraf aklında ben varken yeni birini nasıl hayatına alacak? Nasıl mutlu olacak? Öyle değil mi?
Doğru tabi ama onun sevdigi bu kızı bir gram da hak etmiyorki Çok aglattı bu kızı ben destek oldum ona hep moral verdim sonrada aşık oldum kıza kız benim ruh ikizim resmen ya bütün huyumuz aynıydı sevdirdi kendini şimdide böyle demesi çok koydu
Ama kızın aklındaki kişi o şu an. Zorla aşık edemezsin ki kendine. Kız seni dost bilmiş kendine. Ama senin duygun olunca uzak durmak zorunda kalıyor. Bu işler zaman ister. Gün gelir kızın fikirleri değişirse belki kendi gelir konuşur seninle. Sen bunları kafaya takıp kendine zarar veriyorsun.
Bak şimdi şöyle düşün seninle samimi olursa sen ona daha çok bağlanacaksın kızın bir sevgilisi olunca çok Üzüleceksin kız elinden geldiğince tatlı bir dille söylemiş maalesef seninde elinden başka bir şey gelmez bu yüzden kız en iyisini yapmış. Sende yoluna bak eminim seni daha çok seven birini bulursun Allah gönlüne göre versin kardeşim.
Sakın yazma knk. Bir ışık var. Kendini özlettir. Sabret olacaksa olur olmayacaksa da zaten olmaz uğraşma. Hem unutursun. Kızların çoğu erkek ilgiyi kesince merak ediyor. Geri sana şans vermek isteyebilir. Bu 1 ay sonra da olur 3 ay sonra da olur. Sadece hiçbir şey yapma. Sabırlı ol
Kanka zaten bi dün yazdım 1hafta sonra dayanamadım yazdım mesajlarda durum yine bitirdik konuşmayı ama yazmam dahada beklicem dönerse döner ama sevdigi Bu kızı bir gram da hak etmiyor iyi davranmıyor fazla ben değer verdim sevdim onu ama anladım ki bu kızlar kendisine kötü davrananları seviyor
Valla knk aynı durumu ben yaşadım bir kaç ay önce aynı ruh ikizim filandı kötü davrandı. Cevaplarıma yanıt bile vermiyordu.1 ay sonra döndü bişeler yazdı. sektir ettim kızı
Üzüntün geçince neden bu kadar değer verdim diye hayıflanır durursun.😄İlk kez aşık oldum. Hayatımda en değer verdiğim kişiydi. O zaman. Süprizler filan yaptım. Şu an kağrını çekiyorum. Boşver sana değer verenle birlikte ol 👍
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bi kızı Çok sevdim sevdigimi söyledim ilk kabul etti sonra sevdigim var dedi konuşmayı kestik ve wpde durum atmış detaya gelin?