Bence bu saçma bir söz.. İnsan birisine kötü davranıyorsa bana göre sürekli kırıldığı için canına tak etmiş olabilir karşıdaki insanın kıymetini bilmemesi cabasıdır..
Kötü bir şey katılmıyorum bu düşüncede olan birisi ile iletişimde, ilişkide kurulmaz. Yedek olmamalı hiçbir şey. Nasipse devam eder olmuyorsa biter. Yedeklemek insan için söz konusu olmaz