Ondan haber alamıyorum ve yolunda gitmeyen biseyler var, tavrım nasıl olmalı?

bikac gün konusmayısımızın ve soguk davranmalarının ardından sadece 8 dakika konustuk ve mesajımı cevaplamadan cıktı, 2 gün oldu bidaha girmemis ne whatsappa ne faceye, sorunları mı var bilmiyorum ki anlatırdı mutlaka, neden istemiyo beni yanında, bana ihtiyacı var mı yok mu hicbirini bilmiyorum. ama sanırım benden baya bir uzaklastı hic düsünmüyo ki beni. kafam o kadar karısık ki, günlerdir beni umursamayan insana bir mesaj daha atmalı mıyım? ve bu mesaj nasıl bir mesaj olmalı?
Ondan haber alamıyorum ve yolunda gitmeyen biseyler var, tavrım nasıl olmalı?
Cevapla