Çirkin olduğum için sevdiğim kişiyle hiçbir zaman birlikte olamayacak mıyım?

Göbekli ve çirkinim. Sevdiğim adam çok yakışıklı , okumuş ve mühendislik bölümünü bitirdi. . Ben lise menzunu daha iş bile bulamayan birisiyim. Cevremde çok güzel kızlar varken bana mi bakicakti sanki gülüyorum halime.
Çirkin olduğum için sevdiğim kişiyle hiçbir zaman birlikte olamayacak mıyım?
Cevapla