Bir kız neden sürekli erkeğin yanında güzel olup olmadığını sorar?

Yakın arkadaşız (kanka değil), yanımdayken sürekli saçlarının nasıl olduğunu, güzel olup olmadığını soruyor, misal bir keresinde de tırnaklarıyla ilgili eleştiride bulundum hemen ''sen bakma, zaten tırnaklarımı hiç beğenmem'' diyerek geri çekti bu kız komplekslimi yoksa farkındalık mı yaratmaya çalışıyor?
Bir kız neden sürekli erkeğin yanında güzel olup olmadığını sorar?
Cevapla