Sabah 06:30-07:00 arası kalkıyor. Hareketli, strestli bir iş. Hareket halinde bir de.
Yan yana olduğumuzda bile geldiği zaman modu çok düşük olabiliyor sonra dinleniyor kendine geliyor.
Mesajlaşırken özellikle akşamları uyuyakalıyor, çok hali olmuyor, uykusuz oluyor. Keşke diyor 5 sene önce falan karşılaşsaydık, o zaman iş yok strest yok sadece üniversite 😁
Ama eski sevgilim böyle değildi, ben daha bencildim ve onunla hep konuşurduk.
Bu önce kendini düşünüyor hep.
Anlayış göstermeli miyim?
Yan yana olduğumuzda bile geldiği zaman modu çok düşük olabiliyor sonra dinleniyor kendine geliyor.
Mesajlaşırken özellikle akşamları uyuyakalıyor, çok hali olmuyor, uykusuz oluyor. Keşke diyor 5 sene önce falan karşılaşsaydık, o zaman iş yok strest yok sadece üniversite 😁
Ama eski sevgilim böyle değildi, ben daha bencildim ve onunla hep konuşurduk.
Bu önce kendini düşünüyor hep.
Anlayış göstermeli miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer