Kayınvalidemde kalıyoruz eşim beni yanına çağırıyor, ne yapabilirim?

bu gün kayın annemde kaldık. Eşimle bana salonu verdiler oğlumuza misafir odasını bende oğlumu uyutup onun yanında yatarım diye düşündüm az önce aradı gel üst kata benle yatndedi bende çoçuğumla yatmak istiyorum dedim o uyumuş zaten gel benide uyut dedi ben girmek istemiyorum üşeniyorum ne yapmalıyım
Kayınvalidemde kalıyoruz eşim beni yanına çağırıyor, ne yapabilirim?
Cevapla