Ben 155 erkek arkadaşım 176, ikimizde kisayiz çocuklarımız kısa olur mu?

3 yıldır birlikteyiz evlenmek istiyoruz ama çocuklarım için endişeliyim kız olsa sorun yok ama oğlum olsa 170 boyunda olur, 170 de erkek için çok kötü hep bunu düşünüyorum cidden psikolojim bozuldi sizce ilişkiyi bitirmeli mıyım? Sonuçta dünyaya getirecegim cocugun psikolojik olarak yıpranmasını istemiyorum.
Kısa olur
Olmaz iyi beslenirse
Belli olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ben 155 erkek arkadaşım 176, ikimizde kisayiz çocuklarımız kısa olur mu?
Cevapla