Emniyet kemeri takamıyorum diye sevgilim beni küçümsedi mi?

Lütfen olumsuz yorumlarınızı kendinize saklayin olur mu benim morale çok ihtiyacim var..♥️
Biz sevgilimle 5 ay konuştuktan sonra buluştuk 2 ay önce ve sevgili olduk. Farklı şehirlerdeyiz arabasıyla geldi. Arabasına bindim ve cafeye gidecektik emniyet kemerini takmamı istedi. Bizim arabamız olmadığı için hiç takmayı bilmiyorum yani ailemden arabası olanlar da var ama hiç öne geçip oturmak denk gelmedi otursam da kemer tak demediler. Yani bende bu sebeple emniyet kemeri takmayı bilmiyorum. Ben de dedim ki sevgilime ben takmayı bilmiyorum bana o zaman güldü şaşırdı yardım etti taktık. Benim bu duruma utandığımı bilmesine rağmen 2 3 defa daha konusunu açtı. Bunların dışında hicbir sorunumuz yok çok şükür güzel ve ciddi ilerliyor ilişkimiz. Fakat düşünmeden de edemiyorum dün de telefonda konuşurken buluştuğumuz zamanı konuştuk bana dedi arabaya bindiğinde kemeri takmadın yüzün nasıl kızardı ama dedi. O kadar üzüldüm ve şok oldum ki seni gördüğüm için heyecandan dedim bir anda. Benim asıl merak ettiğim ileride de aynı şekilde eziklemeye kalkar mı çünkü biz evlilik yolunda ilerliyoruz bu yüzden her açıdan düşünmem tartmam gerekiyor. Böyle davranmasını göz ardı mı etmeliyim? Aramızda sinif veya kültür farkı pek yok. Aksine detaya girersek ben üniversite okuyorum o ise lise terk. Ama çalışıyor çok şükür. Ben bir kez olsun dalga geçmedim bu konuda hiç onu küçümsemedim. Neden böyle davrandığını bilmiyorum dedesi biraz varlıklı beni de çok seviyorlar ama bana neden yansıtıyor ya bu beni çok üzüyor. Ne yapmalıyım?
Emniyet kemeri takamıyorum diye sevgilim beni küçümsedi mi?
Cevapla