22 yaşında işsiz ve bekarım bekar olmakla çok şey mi kaybettim?

Bana aşık olan erkek yok uçkur düşkünleri denk geliyor yaşıtlarım evleniyor ama ben istemiyorum ekonomik özgürlüğümü kazanmak istiyorum evde kpssye hazırlanıyorum en kötü merkezi atamayla atanmak için çok şey mi kaybettim yani
22 yaşında işsiz ve bekarım bekar olmakla çok şey mi kaybettim?
Cevapla