Sevgilimi özleyince görüntülü konuşuyoruz, bazen ağlıyorum özlediğim için. Erkekler ağlayan kadınlardan uzaklaşır mı?

Çok özlüyorum diye ağlıyorum bazen. Normalde kimsenin önünde ağlamam ama sevgilim olunca konu elimde olmuyor. Sizce itici buluyor mudur?
Aynı şehirdeyiz ama sınav haftamız olduğu için iki hafta falan buluşmayacağız çünkü ben rahatsızım
Sevgilimi özleyince görüntülü konuşuyoruz, bazen ağlıyorum özlediğim için. Erkekler ağlayan kadınlardan uzaklaşır mı?
Cevapla