Hayatındaki insanı kaybettiğini anladığında, kazanmak için çabalar mısın?

...
...
Gün geçtikçe elimden kaydığını hissediyorum hayatın..
Eskisi gibi bakmıyorsun sende bana hep düşüncelisin neyin var diye soracak oluyorum..
Cevabın hep aynı 'yok bir şey '
Ama var bir şeyler biliyorum aklın başka yerde bedenin ise eskisi gibi sıcak değil bana karşı..
Sanırım o beklenen gün geldi..
Seni kaybediyorum.. bir gün gideceğim hiçbir şey sonsuza kadar sürmez demiştin..
Evet.. o gün geldi işte..
Kaybediyorum

İnsan hayatındaki insanı bir anda kaybetmez dirhem dirhem kaybeder bunun farkına varmamız ise ancak olay gerçekleştiğinde anlaşılıyor maalesef..
Peki bunu fark ettiğinde son anda olsa bile kazanmak için yeniden çabalar mısın?
#DengesizBirAdam
Hayatındaki insanı kaybettiğini anladığında, kazanmak için çabalar mısın?
Cevapla