Sevmek onu düşünmek kıskanmak sahiplenmek suç mu? sanal ilişki pişmanlık mıdır?

sanaldan tanışıp 84 günde toplam 4 kez görüşebildiğim sevgilim 8 saattir ortalıklarda yok mutluyum akşam iftardan sonra anlatırım yazmıştı ama yok ortada ne oldu hayırdır inşallah aşkım mesajım zaman geçtikçe noldu kimler var yanındaya bile dönüştü? bunu görünce senin bana hiç mi güvenin yok bu mu sevgin oluyor hep ve bir kavga çıkıyor? mesaja cevap vermeyince suçlu yok ama ben düşününce suçlu oluyorum ilginç değil mi?

telefonunu arayın demeyin hattı geçici süreli kullanım dışı olduğunu biliyorum? sevdiğine de eminim onuda çok seviyorum sanal değil reel bir ilişki bence bizimkisi artık
ailevi sorun falan mı var acaba bilgisayardan nete giremiyordu telefondan girerdi faceye falan ama yok ortada acaba ailevi sorun falan mı oldu ki diyorum? ama hep bir acaba... güven ver bana ne oluyorsa anlat tabi doğrularla anlat dedim girince yine kendini haklı çıkarmaya çalışacak gibi bence tabi girerse faceye falan ya da özür dilerim geçerli bir neden belirtir ama hep bir acaba ne yapıyor iyi mi düşüncesinden bunalım geçiriyorum artık o kadar severken birbirimizi ayrılmak istemiyorum
Sevmek onu düşünmek kıskanmak sahiplenmek suç mu? sanal ilişki pişmanlık mıdır?
Cevapla