İlk defa birilerine adım attım. Ama karşılık alamadım. Ve vazgeçtim. Bundan sonra beni ilk isteyenle evlencem. Nası fikir?

Açıkcası hayatıma doğru düzgün kimse girmedi. Ben onlara adım atayım dedim 3 kişiye denedim (aynı anda değil). Ama hiçbir şey elde edemedim. Ve amacım eylenmek değil evlenmek. Artık yuva kurmak istiyorum. Baktım ben adım atsamda olmuyor. Köşeme çekildim. Bi daha kimseye adım atmıycam. Beni seven ilgilenen ve makul ilk kişiyi kabul etcem. Yoruldum çünkü 😞 tek isteğim mutlu bir yuva. Çok mu?
İlk defa birilerine adım attım. Ama karşılık alamadım. Ve vazgeçtim. Bundan sonra beni ilk isteyenle evlencem. Nası fikir?
Cevapla