Hayla mesajımı okumuyor ne yapmalıyım 1 hafta geçti nasıl mesajımı daha çabuk okur?

Hoşlandığım kişiye mesaj yazdım ama açılmadım hayla 1 hafta oldu mesajımı görmedi takmıyor falan dediler sonra bu sefer ters cevap yazdım "mesajımı görmüyor musun? bilmiyorum ama eğer görüp de cevap yazmıyorsan bu neyin havası? Eğer görüp ye yazmıyorsan bu ne biçim ego" yazdım, onu da görmüyor ama profil fotoğrafını değiştirmişti ilk mesajımda yoksa 2. mesajı yazmazdïm ben daha ne yapabilirim? çok sinirim bozuk 1 haftadır görmediği için belki günahını alıyorum ama profil fotoğrafını değiştirip de görmemesi tuhafıma gidiyor
Hayla mesajımı okumuyor ne yapmalıyım 1 hafta geçti nasıl mesajımı daha çabuk okur?
Cevapla