Siz bu gün evlenmiş olsanız aynı şehirde görev yapma imkanınız var mı. Şarkınız kaç yıl. Siz şarka gidince eşinizde sizin ile aynı yere gelebilecek mi. Bu soruların cevabı önemli. Gelemez ise uzaktan uzağa evliliği yürütebilecek misiniz. Bende şarkı yeni bitirmiş birisi olarak bunların cevabını alın, oturun karşılıklı konuşun derim. Yoksa sizin için sıkıntı olur.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Soru soran arkadaşım, yorumları okudum da çok da güzel şeyler yazılmamış, Argo da kullanılmış.
Ben de sana birşeyler söylemek istiyorum, insanlar ne hevesle evlenirler, hemen çocukları olur ve her seferinde itina ile bulduğunuz kişilerle ters düşer ve boşanırsınız.
Ne iş yapıyorsun söylememişsin de.
Olayı şöyle özetleyelim:
Ben de evlenmek istiyorum bayan bulamıyorum, sen de evlenmek istiyorsun evlenecek adam yok.
Erkekler niyet eder, kocalarını kadınlar seçer.
Ben bulsam teklifi edecem, senin de bulduğun seni oyalıyor bana göre. Haa bir de evlilik kolay iş değil şu an. Altın fiyatları uçmuş, beyaz eşya, ev eşyası dersen genelde evlenenler herşeyi 4/4 lük aldırdıkları için hiç kimsenin maddi gücü de yetmez.
Gelelim erkekler neden evlenmezler:
1- Çok sayıda kızlarla ilişkisi varsa neden evlenip bir kişiye sabitlesin!
2- Evlilik, kız tarafından dolayı aşırı masraflı olduğu için ödeyememekten korkar.
3- Sorumluluğa kendisini hazır hissetmez.
4- Seni evlenilecek biri olarak görmediği için evlenmez.
5- Evlilik deyince korkup da evlenmez.
Diğer tüm erkekler evlenmeyi isterler. Ama siz bu 5nde ısrar edersiniz sürekli.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEn uygun zamanı bekle acele etme karşındaki insanı zor duruma sokma beni sevdiğim kadınn zor durumda soktu maddi imkanım yoktu evlenemedik bununla başlayan sorunla ayrıldık. Şimdi yine barıştık bu sefer durumum var işim var artık ama 1 yıl geçmiş aradan benden soğumuş ikimizde öyle bekliyoruz Şimdi. O yüzden herşeyin bir zamanı var üstüne gitme
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılGörücüm gelecekmiş ne cevap vereyim diye sor (uygun bir dille) bakalım beyefendi ne diyecek? Eğer gelsin derse anla ki o adamdan sana yar olmaz. Seni oyaladına adın gibi emin olabilirsin 👍 Ayrıca şunuda unutma evliliği erkek isteyip acele etmeli. Kadının isteği ile olan evliliklerin sonu istisnasız hüsran oluyor.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
+1 yılEvlilik iş ve güçle olacak şey değil. Sabrının en son raddesine kadar sabretmek. Ya da bazı durumlarda onun ailesine kendinden çok değer vermek, saygı beslemek iki aile içinde tek bir beden olup temsil etmek birbirinden emin olup bunu her şekilde göstermek gibi dış ve iç işlerinden ayrılan bir kurum. Bazen kendi aileni karşına alacağın bazen onun ailesini onun iyiliği için kıracağın seçimler olacak. bazı şeylerin olgunluğu ise yaşla belirlenemez ya da alınabilecek sorumluluklar. Buna hazır değil ise beklemen çok mantıklı ve yerğnde karar olacaktıe. Yaşım geçiyor diye telaş yapmanı istemiyorum.
20 Yorumla
+1 yılMerhaba,
Bence de çok saçma hayırlı işin acelesi makbuldür uzattıkça bozulur bozmak isteyenler olur tadı kaçar af edersin boku çıkar! 😅
Ya bekleyeceksin ya da bekleyeceksin! 😅
Olsa zaten olurdu! 😅70 Yorumla
+1 yılne sen malsın ne arkadaşın kadını kullanan erkekte yok değil. yorumların bazıları bu açıdan doğru olabilir. fakat, saçma olan tarafı her erkek her kadın aynı olamaz. öyle olsaydı tüm erkekler 1 kadınla tüm kadınlar 1 erkekle evlenirlerdi. seni ve arkadaşını yeteri kadar tanımadan, yaşananlara şahit olmadan uzaktan konuşmak doğru değil.
arkadaşın bir yanlış yapmış.. ilişkiniz belli bir seviyeye geldiğinde düşüncesini net ifade edecek cümleyi kurmamış. bu cümlenin kalıbı hazır aslında. ama, aklına gelmemiş heralde. kısmen, bu cümleyi söylemek için geç kalmış. Ama, öldürücü değil. bu cümle Hala söylenebilir10 YorumlaTahminen ilişkiye de giriyorsunuzdur, çocuk evlenmemek, tüm bu olanakları kaybetmemek için sana türlü türlü bahaneler sunuyor sen de bi güzel yutuyorsun. Her erkek bir an önce evlenip baba olmak ister, ama seninkisi kaçıyor ayrıl diyenlere salak demişsin ama bence bi aynaya bak salak kim
81 Yorumla- +1 yıl
👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılKusura bakma ama senin tayinden sonra dönmeni beklemek demek tüm fedakârlıkları senin yapmanı istiyor demektir. Bedelli askerlik için senden destek isterse veripte kullandırma kendini derim. Seni seven bir adam senin yaşını da hesap ederek en azından bir söz yapar , gelir ister adını koyar. Zaten bir sene sözlü kalsanız, bir sene de nişanlı beklesiniz 2 sene geçer senin de tayin işin bitmiş ya da bitmek üzere olur. Bunları o düşünemiyor ise sen düşündüreceksin.
10 Yorumla Ne ayrılması ya, ne değişik insanlar var ayrılın yazmışlar...
Açık konuşmak çok önemli, erkeklerdeki evlililk psikolojisi çok farklı olabiliyor. Üstüne gitmeden korkutmadan maddi manevi her şeyi enine boyuna konuşmalısınız. Eğer gerçekten erkek arkadaşınız için elle tutulur bir neden varsa, 30 geç bir yaş değil :)10 Yorumla
+1 yılAyrılın diyenler mal mı demişsin, herkes kendi görüşüne göre yorum yapabilir. Sende soruyu onun için sormuşsun zaten, yoksa bunca yıl beklemişsin, bir 5 sene daha beklersin. Sonra o başkasıyla evlenir.
O yüzden azından denemelisin. Bak böyle böyle, ben gecikmek istemiyorum, çoluk çocuğa karışmak istiyorum yaşım geçmeden, niyetin varsa bari belli et, yoksa bana bahane bulmadan direk söyle istemediğini bitirelim de mesela. Eğer söyledikleri bahane değilse zaten ayrılık söz konusu olmaz.10 YorumlaGayet akıllıca zaten evlilik yaşı 30dur hem ne olacağını biliyor musun ilerinin evlilik çocuk oyuncağı değil ama çocuk oyuncağına döndü evlenip 2 gün sonra boşanıyorlar işinin olması kazık kadar olman senin büyüdüğün anlamına gelmez ebelerimizin dedelerimizin zamanında değiliz artık kızlar daha çabuk olgunlaşır büyür lafı eskidendi
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Üç sene sonra evleneceğiniz ne malum. Bence orta yolu bulmalısıniz. Emin ol Şu an bunlari engel olarak görüyorsa ozaman da kim bilir neler çıkar hayat böyledir zaten hep bir engel cikcak boyle olursada hep ertelersiniz siz yeterki birbirinizin yanında olun ve adım atın artik bence ciddi islere...
10 Yorumla
+1 yılBunun nedeni askerlik parası senin tayin işin ona göre
bu durumun evlenirsenizde çözebileceğiniz konusunda ikna edemezmisiniz
ya da bu konuda konuşmayı ret mi ediyor?00 YorumlaBence nişanlın evlilik psikolojisine hazır değil bu yazdıkların ciddi bahane lakin evlilik hayatı ve zorlukları beraber paylaşmaktır bizde evlenebilmek için nelerden vazgeçtik fedakarlıklar gösterdik ve omuz omuza kurduk evliliğimizi
10 Yorumla
+1 yılHer iki tarafında hazır olması gerekiyor. Aksi halde mutlu değil daha pişman daha mutsuz olabilirsiniz. Ortak bir yerde karar vermeye çalışmalısın.
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİkinizinde işi gücü varsa nikah nişan söz birşey yapın yani resmiyet olsun ya evlenmezse birde güven versin bakalım ben 4 ay oldu beşinci aydayız söz yaptık yaşım 29 bekleyemem artık eşyamızı aldık geçen hafta maddi sorunumuz yok tamam dairemde var ama siz siz yapın
00 YorumlaNe kadar meraklısınız bu evliliğe anlamıyorum adam gayet mantıklı düşünüyor tayin durumu maddiyat bunlar çok mantıklı azıcık daha bekle ne olacak
31 Yorumla
Soran+1 yılYani böyle güzel zamanları ayrı geçirmemiz daha mı mantıklı
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılDostum.. evlensen bir an önce iyi.. ama bende bu hesaplamaları yapmadan.. başıma bir sürü maddi yük aldım.. bilmiyorum hangisi doğru ama
10 Yorumla
+1 yılBence sevgilin mal. Zaten 3 yıl olmuş daha da uzadıkça birbirinizden bıkarsınız sonra gelip buraya ağlarsın.
Ya ayrılın ya evlenin bu çocuk seni oyalıyor tayin para bahane. Ayık ol en güzel günlerini bu adamla heba etme10 YorumlaOff gerçekten zor bir durum ama bence seviyorsanız biraz daha beklemeye değer ben olsam öyle yapardım.
10 Yorumla
+1 yılBöyle işleri uzatmamak aslında sabır ve tahammül açısından sizin içim daha iyi olur ama belki de partnerin maddi veya manevi yönden bilemiyorum kendini hzır hissetmediğinden de böyle söylüyor olabilir
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 642 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmek bir zorunluluk değil. Adam istemiyorsa ki sebepleri mantıklı gibi neden bu ısrar? Para sorunu varsa yeniden ev düzmek evlenmek kolay değil. Evlenelim de ne olursa olsun diye bakma olaya.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yıl
.
Size zarf atıyor olma ihtimalini düşündünüz mü?
Bana yardımcı ol, daha önce de olur gibisinden,
Ama evlilik bu değil,
Hele hele inançlı biri iseniz, bu hiç uygun değil.
.00 Yorumla Eee ne nasıl olacak, oyalıyor işte. Millete ayrılın dedi diye kızıyorsun ama ne emmeye geliyorsun ne gömmeye yani kusura bakma da. Ya bekle, ya ayrıl. Başka bir yolu yok ki. Ne diyelim biz
15 Yorumla- +1 yıl
Aklıma 2 gün öncwsi geldi 😂
- +1 yıl
Gel gel bu iş çözülecek ben inanıyorum
+1 yılAyrılıp yoluna bak 3 yıl sonra garanti mi seninle evleneceği. 30 olduğunda yaşım geçiyor diyip çocuk yapma zorunluluğu da doğuyor bekleme hic. 2 3 yil da neler yapilir
10 Yorumla
+1 yılŞöyle istersen biraz ara verin ikinizde bi emin olun kendinizden gerçekten sevdiğinizde gerçekten birbirinize evlenmek istediğinizden emin olun o kaçıyor sanki biraz bilemem sen daha iyi tanırsın ama en azından sevgili olun ayrılmayın ama kendinize bi kaç gün izin verin detaylıca düşünün
10 YorumlaAyrılın demem ama karşındakinin evlilik ve sorumluluk almak konusunda korkuları olabilir
10 Yorumla
+1 yılhttps://www.youtube.com/embed/GI3hyjdWAR4Annene benden bahset bir görüşüp tanışalım.
01 Yorumla
Soran+1 yılAilesiyle tanışıyorum zaten annesi beni seviyor da
+1 yıl2 - 3 yıl daha bekler senden iyisini bulamazsa sana gelir. Günahını almıyımda öyle olur salla gitsin ama kendin bilirsin
01 Yorumla
Soran+1 yıl2 3 yıl da ayrılmayacağız ne saçma bir yorum
+1 yılUff ne evlenme meraklısınız ağa millet evlenir ölür dayak yer aldatılır hor görülür mal gibi davranmaya mâruz kalır
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim düşüncem cebinde gördüğü için rahatlamıl iyice. Rest çekip gidersen eğer en azından gitmiş gibi yaparsan kendine gelebilir diye düşünüyorum. Ama ilişkini tam bilemem tabi. İlişki koçu bala sormanı tavsiye ederim bunu valla instaya ysz görürsün
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Yani yaşının çokta önemi yok, her şeyin hayırlısını iste aslında mantıklı olan sevgilinin söylediği seni tedirgin eden şeyler var sanırım..
10 Yorumla
+1 yılBekle ne var ki evlilikte evlenenlerin başı göğe mı eriyor sevgililiginizin Tadini çıkarın
12 Yorumla
Soran+1 yılTadı çıkmıyor ki çok sık görüşemiyoruz böyle
- +1 yıl
Sanırım mutsuzuz
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Ben daha fazla bekleyemem evlenmek istiyorum senle eğer sen istemiyorsan senle daha fazla görüşmeme gerek yok dersin.
10 Yorumla
+1 yılAskerliğini bedelli yapacak yarım bir erkekle evleneceksen sen de yarımsın. Daha onun parasını bile biriktiremiyor pahalı olmamasına rağmen. Düğüne parayı nasıl yetiştirecek? Hem sorumluluk sahibi değil hem beş parasız. Hahahaha
28 Yorumla
Soran+1 yılParayı biriktiremediğini ve de düğün istediğimi nereden çıkardınız kaldı ki euro ile maaş kazanan birisi kendisi. Askerlik aşırı çağdışı bir olay teşekkürler
Soran+1 yıl@finvejack fikirlerimi sizinle tartışmayacağım
- +1 yıl
Kocaya gitmeye pek bir hevesli olmakta bayapı çağdışı oldu ama seninki alsa gitcen gib
Soran+1 yıl@Papatya_kadın kesinlikle aynı evde yaşamaya da okeyim fakat altı üstğ 2 imzayı da olay yapmıyorum
- +1 yıl
Biz çağdışı insanlarız sizi anlamamız zor bizde seviyorsan ayrı kalmazsın engel koymazsın sevdiğinden uzak uyuyamazsın bunlar da her engeli aşmaya yeter Sevgiline hak verdiğim tek nokta tayinini halletmen onun dışında eksik bi çiftsiniz biriniz samimiyetsiz
- +1 yıl
@Papatya_kadın askerlik mi çağdışı dedi bu ben şırnakta yaptım askerliğmi hemde uzun dönem paşalar gibi senin o gereksiz arkadaşına söyle kazandığı euroları katlar geri veriirim ona:P harbiden siz evlenmeyin evlenseniz bile sizin çocuklar vasat olur sonra diyoruz neden bu kadar anormal kişiler var diye...
- +1 yıl
@yeniyimburalarda34 vatanını sevmeyen hatununu sever mi allasen çok sinir oldum da bu kadar deyim gece gece kendine bi yüzüğü layık görmeyen manitosunu savunmasına tahammül edilmez
Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. 😅😂😂 çocuk askere gitsin ya neee bide oda para mı vericek😐 6 ay yapsın işini kaybeder mi gerçekten💫 onu bahane ediyor gitmeyenler 😏
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. 30 dan sonra doğumunda zor olur.. bı de seks yapamiyosun sinir yapar. ya evlen ya da ayrıl. Ama hızlı karar ver...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Maddi açıdan iyiyseniz 3 sene çok tabi doğuya gideceksin sanırım onu istemiyor bazı görevler kamuda mecburi ve eş durumundan gelemezsen durumu mu var
00 Yorumla
+1 yılSevseydi Şu an coktan nikahi basardi gider pasa pasada 6 aycik kisa olan askerligi yapardi
03 Yorumla
Soran+1 yıl6 ay mı kısa siz kafayı yemişsiniz
- +1 yıl
Millet onceden 15 ay yapiyordu dagda bayirda catisma ortasinda simdi 6 ay batuda ellerinde telefonla geciyor 6 ay abartma sende
- +1 yıl
Sen asil olaya odaklan coktan siz yuzukleri takip en azindan esyanin yarisini almistiniz
Bence mantıklı onun dediği
Yani tayin olayin varmış10 Yorumla
+1 yılÇok zor ama karşıdaki neyden korkuyor bilmiyorum ama ayrılmayın ortak çözüm bulun
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılO zaman buraya niye soru açıyon burdan gelcek cevapları az çok tahmin edebilin diye düşünüyom mallı falan konuşman yaşına hiç uymadı yalnız
11 Yorumla
Soran+1 yılOkk
+1 yılÖnce veriyosunuz sonra evlensin diye bekliyosunuz, cok beklersiniz
03 Yorumla
Soran+1 yılOnlar annenizin yöntemleri olabilir böyle gördüğünüz için herkesi böyle sanabilirsiniz tabi saygılar
- +1 yıl
Saygisiz terbiyesiz , yapmadigini uspat et git bekaret raporu al
- +1 yıl
Annelerimizin zamaninda el ele tutusmak bile ayipmis birak kafelerde disarda buluşmayı,
30 saçma mı? Daha küçücük ufacık kız çocuğusun ne evlenmesi
02 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 490 cevap paylaştı.
+1 yıl3 yil sonra Allah bilir o nerde olur sen nerde olursun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkız coşmuş kaynıyor kaynıyor azmış :D :D :D bir rahatla kendine gel ne bu acele senin derdin belli :D
02 Yorumla
Soran+1 yılHerkesi kendiniz gibi yobaz sanmanız komik teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılsaçmalama ne alakası var niye bir an önce evlenmek istiyosun? rahat rahat seks yapabilmek için tabiki :D
+1 yılBöyle saçma şey mi olur yuh yani. Seven insan böyle şeylerim dert etmez bence.
00 YorumlaBen olsam ayrılırdım. 2 3 yil bekletir sonrada gider başkasını bulur. Riske girmeye gerek yok. 👍 Şahsen ben katil olmak istemezdim valla 😂
00 YorumlaBaşkası istemeye geliyor de bak bakalım hemen çiçek çukulata alıp kapına geliyor mu gelmiyor mu ama seni sevmiyor ise bir bok olmaz ondan emin ol senden direk ayrılır engel atar o iş orda biter sende evleneceğin erkeğin arkasından bakakalırsın öylece
02 Yorumla
Soran+1 yılİstemek mi kaldı komiksiniz aha
+1 yılOyalıyor seni
Seven adam doğuya yolarmı tek başına13 Yorumla- +1 yıl
@Uzunsavas doğuya gidiyor şu an ilk atama diye dedim şehir dışı olduktan sonra doğusu batısı farkeder mi
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılValla. Zor bir karar. Senin içinde onun içinde cıkılmaz işin içinden
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılFazla bekletmeyin derim beni istemeye gelecekler isteyenler var de sen ona bak nasıl etekleri tutuşacak.
10 YorumlaNedenlerini şöyle ve ciddi bı şekilde konuş. Sonuç olarak sen bu işte ciddiyim ve onun bu şekilde davranması onun da aynı duygularda olmadığı anlamına gelebilir başka ne yapılabilir bilmiyorum umarım yardımcı olmuşumdur
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 864 cevap paylaştı.
+1 yılAdam işe duygusal değil mantık yönünden bakıyor, hem de çok
02 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle bende mantıklı buluyorum ama bu iekilde genç yıllarımızda ziyan oluyor ayrı ayrı
- +1 yıl
Mantık bir yere kadar götürür, duygular ise kritiktir
+1 yılayrıl diye bir şey yok. evlenmenin yaşı da yok. ilişkine ve partnerine güveniyorsan 40ında bile evlenebilirsin. elalem ne der diyorsan elalemi asla takma. partnerine güvenmiyorsan da güvenebileceğin bir eş seç.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılEvet uzun sürerse kopma olabilir
Bi yolunu bulup düğünü halledin00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenimde öyle bi ilişkim vardı 2 senelik ve zaman istedi bende bitirdim 25ime giricem bende istiyorum güzel bi yuva. Hatta yeni bitirdim baktım 3 4 sene böyle gidecek uzak durdum
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeninle evlenmek istemeyen birine niye zorluyorsun ki belli zaman kazanıyor sonra bitecek
30 Yorumla
+1 yılEvlenmek için her iki tarafında hazır olması gerekir. Sen iste o istemesin sonra ayrıl diyenlere mal de. Yavrum istese senden önce acele eder
12 Yorumla
Soran+1 yılNe boş bir yorum ya okuduğunuzu anlama özrünüz olduğu gibi idrak sorunlarınızda var yazık
- +1 yıl
İdrak yollarım enfeksiyonlu
+1 yılKaç yaş aralığındaki erkekleri kapsıyor bedelli askerlik oradan evliliği ne, zaman düşüneceği fikrini anlayabilirsiniz bence
11 Yorumla
Soran+1 yılBu bile soramayacak kadar saçma değil heralde ilişkimiz
Gizli Üye(36-45)+1 yılMecbur bekliyceksin belki bahane ediyor zamanla görürsün
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOna söyle korkmasın askere gitsin gelsin, o paraylada düğün yapın
00 Yorumla
+1 yıl2-3 yıl çok sen uygun bir dille her seferinde söyle ona
00 Yorumla- Devamını Gör (78)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer