Ben artık evlenmek istiyorum o 2-3 yıl daha beklemek istiyor, nasıl olacak bu iş?

İkimizinde işi gücü var. O şu an askerlik parasını dert ediyor aynı zamanda benim bir tayinim var gidip dönmemi bekliyor. 3 yıllık ilişki bütün bunları beklersek nerdeyse 30 olucam saçma geliyor. Söylüyorum ona da bunları sebep gösteriyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrılın diyenler mal mı ne kolay veriyorsunuz siz o akılları öyle
Ben artık evlenmek istiyorum o 2-3 yıl daha beklemek istiyor, nasıl olacak bu iş?
Cevapla