Sevgilm ofisine çağırdı beni bugün yalnızmış canı sıkılıyormuş otururuz dedi gitmedimm işim var diye uydurdum birdaha çağırırsa eğer ne demeliyim?

Gitmek istemiyorum yalnış olur diye düşünüyorumm çevreden gören olur felan birşey yapmasak bile yalnış anlaşılır değilmi yani? ona bunu nasıl söylemeliyim birdaha çağırsa ne demeliyimki yalnış anlamasın beni ona güvenmediğimi felan sanmasın.
Sevgilm ofisine çağırdı beni bugün yalnızmış canı sıkılıyormuş otururuz dedi gitmedimm işim var diye uydurdum birdaha çağırırsa eğer ne demeliyim?
Cevapla