Aramıza soğukluk girer mi? Sevgilim köye gidecek 1 ay ayrı kalıcaz ve telefonlada görüşme imkanımız olmıcak?

Hiç görüşemicez. 8 aydır birlikteyiz her saniyemizi yazardık birbirmize. Şimdi 1 ay bir boşluk. Telefon çekmiyomuş orda. Soğukluk girer mi? Ben onun içini rahatlatmaya çalışıyorum ama sanki soğucakmışız gibi geliyo
Aramıza soğukluk girer mi? Sevgilim köye gidecek 1 ay ayrı kalıcaz ve telefonlada görüşme imkanımız olmıcak?
Cevapla