Kadınlar biraz daha şımarık olabilirler ama erkeklerin laçka şakalar yapması beni buuuzzzz gibi soğutur. Özellikle kişisel şeylerle ilgili sataşmak, komik bulunsa da kalp kırıcı olabiliyor benim için.
Herkesin bi çizgisi ve hassas noktaları vardır. Çok şakacı ve espiritüel biri olmama rağmen mesela bana ölüm, ihanet vb. şakalar yapılırsa net bir şekilde ilişkiyi bitiririm.
Tabir-i caizse çiftler arasında yapılan eşek şakası ilişkiyi çıkmaza sokar.. Ayrılık ve ihanet üzerine yapılan bir şaka bence eşek şakasıdır.. Aradaki bağı zedeler..