Bu biraz yaratilis ve güdüsel oldugunu dusunuyorum. Erkek guclu bir varliktir kadina gore. O yuzden karsi cins boylu, yapılı erkekleri daha cok begeniyor sanirim. Birde her kadın ben gucluyum dese de icgudusel olarak o guclu, yapili erkegin kollarinda korunma icgudusu de oluyor. Mesela erkeklerde 180-190 boyunda olan, yapili kizlari pek begenmezler. Begenenler vardir nadirdir. Kadin biraz daha naif olmalı yaratılış geregi. Erkek ve kadın icin belli kaliplar var bunun disindakiler itici duruyor. Kisa ve celimsiz erkek goze hos gelmiyor mesela. Ya da uzun boylu, yapili, iri yari, ustune spor yapip biraz kasli kizlar da erkeklere hos gelmiyor. Kas, uzun boy, yapıli bir vucut erkeksi seyler. Zayiflik, kisa boylulukta kadinlara giden seyler. Dis görünüş her ne kadar inkar edilse de bu dunya da onemli. Cinsiyet farketmeksizin dis gorunusu iyi olan hayata 5-0 onde baslamis demektir. Dis gorunusun goz onune alinmayacagi tek yer oteki taraf. Sadece orda kalplere, niyete ve amellere bakilacak. Onun disinda bu dünyada kimse dışının begenmediginin icini açmıyor.
@gaaaat bu kisiden kisiye degisir. Ben yorumumda genelden bahsettim. Seninki istisna. 1.90-2 metre boyundaki bir erkegin boy takintisi varsa yaninda 150 cm de bir kiz istemez. Ya da erkek 180 kizin yaninda kisa kalmak istemez. Erkeklerde boy kisaysa ve kadin ondan daha uzunsa komplekse girebiliyorlar. 150-165 arasi kiza 175 iyidir boyun kac bilmiyorum ama. Ben kadin uzun erkek kisa ciftleri pek begenmiyorum. Erkek uzun olmalı ya da ayni olmalilar. Pertneriyle ayni boyda olan ya da bir tik uzun olan cogu kadin topuklu giymiyor partnerinin yaninda.175 idealdir senin icin. Benim boyum 176. Benim icinde 180-190 ideal benim icin. Kiz kardesimin boyu 182. Simdi kardesime 175 erkek olmaz. Tabi gonul baska bir sey. Sevgi varsa boy moy hikaye ama görünüş açısından ve ideal boy acisindan kardesime 185 ve ustu ideal. Herkesin zevki farklidir. Esmer, sarisin seven gibi boy konusuda öyle. Ben sadece yorumumda yakismadigini soyledim. Kardesim bir kadina gore uzun mesela kendi de dert ediyor. Topuklu giyemiyor. Ayak numarasi haliyle buyuk ayakkabi bulamiyor. Yolda dikkatlice gelen gecen bakiyor bu kiza ne yedirmislerde boyle olmus der gibi. Benim fikrimce kiza uzun boy yakismiyor. Erkegede tipine göre kisa yakismadigi oluyor ama bazi erkeklerde bu cocuk uzun olsa olmazmış diyorum. Bazilarinda iyi bir oranti oluyor tipiyle, boyuyla. O yuzden ısırmıyor.
Çekici diye tanımladığım şeyler fizik, yüz, güzellik/yakışıklılık, geniş omuz, göz, kaş.. vb. şeyler değildir. Tamamen önemsiz olamaz, fakat tamamen de buna ağırlık vermem. Karakteri ile orantılı değilse, isterse dünyanın en güzel fiziğine sahip olsun.. farketmez. Bu sebeple fizik tamamen önemlidir diyemem, bazı şeyler karakterin arkasında kalabilir.
Boyum 1.75 ama hiç öyle düşüncelerim yok 🤷♀️ ayrıca birini beğenmek için onun gibi olmaya gerek yok. Kendimi bildim bileli güzel ses severim, biri bana güzel ses seviyosun da senin sesin harika değil demişti😂 saçma mantık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
1.65 civarında değil misin sen? Neren minyon? Millet kafasında bir şeyi güzel buluyor o kılıfa girmek için kendini pire ediyor. Çekici bulmak için fizik önemli. Görüntüyü beğenmezsen ilgini çekmez zaten.
karakter de önemli yakışıklı diye hemen sevgili olsan nolcak iler de sana bile şiddet gösterebilir ben sevgilimle yakışıklı diye sevgili olmadım yıllarca peşimden koştu ve bir gün benim için kendini bıçağın önüne attı ondan sonra anladım ondan bana zarar gelmeyeceğini bende seviyordum onu kendimi zor tuttum iyiliğim için emin olmam lazımdı bir şans verdim iyi kullandı 1 senedir çıkıyoruz evlenme teklifi de etti evlenecez
Eskilerin dediğin gibi boyu boyuna, huyu huyuna uymadıkça olmaz.Çoğu kısa boylunun bu boy kısalığı sendromundan kurtulmak adına elinde olmadan alabildiğine uzun boylu insanlara yönelmeleri bundandır. Aşk değildir, denge değildir, dengi değildir.Çok sıkıntılı ve sorunlu bir birliktelik olur ve yürümez çoğunlukla.
Kesinlikle önemli bana da daima çocuk gibi gelirler benim boyum 1.70 ama kendi boylarımda bir erkeğe bile ideal erkek gözüyle bakmam bana göre erkek uzun boylu kalıplı olunca eşini ailesini koruyabilirmiş gibi gelir hep o yüzden eşimi de bu şekilde seçtim 🙈😄
Elbette görüntü önemli kimse iç güzellik karakter falan demesin bu kendini kandırmak olur insan ilk bakışta dış güzelliğe önem veriyor. Bende minyon kadınları seviyorum
Kim derki ben ayıyım tabiki bende demem ve fizik ilk aşamada avantaj olsada kaliteli insanlarda sonrası için kültür ve görgüyle desteklenmedikçe avantajını yitirir
Tövbe 😂😂😂 sabah sabah ayı erkek ne gı gülmekten öldüm.😂😂😂
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben de öyle dusunuyorudum takı 168 boylarında sahilde bir çocuk gördüm ve onunla tanıştım sonra biri bana karıştı o da bana karisana ile kavga etti ben de çok etkilendim çok korumci ve sahiplenici bir yapısı var
Kısa kızlarda yanimda çocuk gibi kalıyor. Sanki çocukla sevgiliyim sübyancı gibi. Herkes kendi boyuna gitsin bence. Senin elini tutmak için aşağıya egilemem
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İyide 175 boya sahip bir erkekle bile aranda 15cm fark oluyor 15 cm fazla ki
167lik arkadaşın 187 lik erkeği biraz zor bulurr😂 türkiye kısa kadın erkek ile doluu ben 7 cm topuklu giyiyorum çarşıya gidiyorum hepsi benle aynı boy :D
Bana sorarsan bence çok fazla fiziğe önem verme evet önemli güzellik te öyle ama bu belli bir zaman seni mutlu ediyor ornek olarak verirsem yasin ilerledi mi bu yanlışı görürsün
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
metroda bu adam 40 yaşında demeden bakan çok kız var. Büyüyünce benim kızımda olgunlara bakar mı diye tırsıyorum.
Evet önemli ama ben kısayım 170 erkekler benden baya uzun yani kendine kısa diyen gurup bana göre hiç de kısa değil o yüzden bir erkek 165 falan olmadığı sürece sıkıntı yok